enkun taitajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suruinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suruinen

Vieras
the purchases have not exchange or return rights
sale for three days.

tuon ekan lauseen ymmärrän (?) "tuotteilla ei ole vaihto tai palautusoikeutta mutta miten tuo toinen lause liittyy siihen?
näin lukee yhdessä kuitissa.

Mies meni ostamaan mulle guessin lompakon josta en pidä ollenkaan,ja nytkö en saa palautettua sitä?!

heh..ymmärsin ton että ei olisi vaihto oikeutta kolmeen päivään.. :D Pitäs olla tuo sana "not" pois, sitten kävisi järkeen. Mutta tosiaan mun enkku aika karseeta. :snotty:

Tää vois olla silleen et jos niillä on joku kolmen päivän ale ja siksi niillä ei ole vaihto/palautusoikeutta. Tää on vaan villi veikkaus ku sinänsä toi ei oikeen kuulosta ainakaan lauseena järkevältä.

http://translate.google.com/translate_t?text=selausistunnosta.+&tl=en&sourceid=ie8-activity#en|fi|the%20purchases%20have%20not%20exchange%20or%20return%20rights%0Asale%20for%20three%20days

ja sitten tuosssa kuitissa on vielä tuon perässä että jewelry,underwear and swimwear
eli tarkoittaakohan tuo nyt että noilla yllämainituilla ei ole palautusoikeutta?
tuo kauppa kuitenkin netissä mainostaa 14päivän palautusoikeutta..ja tuo on ostettu ihan myymälästä.

ihan oudosti on tuo kuitin teksti kirjoitettu

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja sitten tuosssa kuitissa on vielä tuon perässä että jewelry,underwear and swimwear
eli tarkoittaakohan tuo nyt että noilla yllämainituilla ei ole palautusoikeutta?
tuo kauppa kuitenkin netissä mainostaa 14päivän palautusoikeutta..ja tuo on ostettu ihan myymälästä.

no joo..mun käsittääkseni kyl just alusasut ja uimapuvut muutenkin sellasii ettei palautusoikeutta ollenkaan. Siis näin normisti kaupoissa.Koruista en tiiä.

http://www.fashionstore.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=SWVY2341460-SML

toivottavasti tulee suoraan tuo linkki.
tuomomnen mutta isompi ja ilman tuommosta välilehdykkää jossa ikunalliset taskut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ego:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no joo..mun käsittääkseni kyl just alusasut ja uimapuvut muutenkin sellasii ettei palautusoikeutta ollenkaan. Siis näin normisti kaupoissa.Koruista en tiiä.

mietin justiin että meinataanko tuolla palautusoikeudettomuudella justiin noita alusasuja ja muita vai kaikkia tuotteita.
mene ja tiedä

Yhteistyössä