apuuuua
Ikää kohta 40 ja naama senkun kukkii kuin teininä. AINA ollu finnejä (paljon) ja rasvoittuu ihan pöljänä. Hitto kun oon kateellinen kaunisihoisille - ne ei tiedä miten helppoa on
kandee näyttää ihotautilääkärille ettei kyseessä ole ruusufinni. Työkaverilla (joka tosin on mies) todettiin se kun vihdoin meni lääkäriin yli 50 vuotiaana kun kyllästyi siihen että "akne" ei parana vaikka tukka jo harmaantuu.Alkuperäinen kirjoittaja apuuuua:Ikää kohta 40 ja naama senkun kukkii kuin teininä. AINA ollu finnejä (paljon) ja rasvoittuu ihan pöljänä. Hitto kun oon kateellinen kaunisihoisille - ne ei tiedä miten helppoa on
Niin se sai siihen muuten pitkän monta kk. kestävän lääkityksen mutta nahka paraniAlkuperäinen kirjoittaja Gee:kandee näyttää ihotautilääkärille ettei kyseessä ole ruusufinni. Työkaverilla (joka tosin on mies) todettiin se kun vihdoin meni lääkäriin yli 50 vuotiaana kun kyllästyi siihen että "akne" ei parana vaikka tukka jo harmaantuu.Alkuperäinen kirjoittaja apuuuua:Ikää kohta 40 ja naama senkun kukkii kuin teininä. AINA ollu finnejä (paljon) ja rasvoittuu ihan pöljänä. Hitto kun oon kateellinen kaunisihoisille - ne ei tiedä miten helppoa on
Kyllä, tällä myös minä sain aina kukkivan selkäni kuntoon ja ah ihanaa, kesä ja paljas selkä!!!Alkuperäinen kirjoittaja Gee:auttoi 12 vee tyttären näppylöihin, iho on nyt aivan puhdas Tätä saa apteekista ilman reseptiä.
Ja suklaa kannattaa jättää pois.
http://www.bitelab.fi/brevoxyl/brevoxyl_etusivu.html
Kyllä mä siitä oon aina tiennyt, mutten koskaan uskonut ennen kun nyt 7kk tupakatonta elämää alkaa näyttämään puhdasta ihoaAlkuperäinen kirjoittaja ..:Mut kelle ihan oikeasti tuli yllätyksenä et tupakka vaikuttaa huonontavasti ihoon....