Enkö voi tehdä mitään? Voiettä ku pääsis jo hemmettiin tästä kerrostalo asunnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on naapurissa utelias mummo. Hän huolehtii meidän koko perheen pukeutumisesta. Ja kyseessä ihan vieras ihminen.
Kerrostalo asumisen riemuja. Paras on kun ei ulkona vilkaisekaan häneen päin ettei mummo ripustaudu....
Oon asunut sellasissa biletysasuntojen vieressä kerrostalossa....soiteltu on poliisillekin yöaikaan. Tässä nykyisessä asunnossakin oli sellainen alakerran naapuri. No soitin siitä eräänkin kerran poliisille. Siitä on jo aikaa vuosi pari.
Ja sitten tuli kutsu -osakkeenomistaja kun olen- taloyhtiön kokoukseen et joku asunto otetaan taloyhtiön huostaan maksamattomien yhtiövastikkeiden takia. En itse päässyt siihen kokoukseen mutta jonkun ajan kuluttua möykkäävät henkilöt lähtivät siitä asunnosta ja asunto on ollut varmaan n.10kk tyhjillään. Tais olla ongelmia noin muuteskin tällä möykkäporukalla.
Voi kunpa joskus sais sen punaisen tuvan ja perúnamaan ettei tarvis aina sisällä istua hyvällä ilmalla kun ulos ei viitti mennä kun mummo tuppaa seuraan.

Yhteistyössä