Enkö saa muka käydä loppuraskauden painoarviota yksityisellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kelpaa ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kelpaa ei

Vieras
edellisessä synnytyksessä lapsi sai vamman koska oli iso. nyt on määrätty loppuraskaudessa, rv 37 painoarvioon jonne haluaisin mennä yksityiselle jossa olen osittain korvannut tässä raskaudessa niin ultrat kun lääkärikäynnit. neuvola tästä suivaantui että mitä mä nyt pompin siellä sun täällä yksityisellä että kyllä se on synnytyssairaala missä se loppuraskauden painoarvio tehdään!!!!!!! että en sais muka mennä yksityiselle! alkoi neuvolan th vielä että mikä on kun ei verorahoilla katettu sairaalan ultra mulle kelpaa!!!!! mä vaan luotan enemmän tuttuun lääkäriin, siksi haluan yksityiselle. ja miksi en saisi mennä? rv 28 kun kävin siellä yksityisellä korvaamassa lääkärikäynnin niin sanoi että voin tulla hänen luo rv 36-38 painoarvioon ja jos aihetta, lähinnä siis se että synnytys pitäis käynnistää ajoissa, laittaa siitä synnytyssairaalaan lähetteen. ja neuvola kumoaa kaiken...

Sun ei ole pakko käydä neuvolassa ollenkaan...koko raskauden ajan seurannat voi hoitaa yksityisellä. Ja tuo, että käy sekä neuvolassa että yksityisellä, on myös täysin "laillista". Eli anna terkkarin nalkuttaa ja tee kuten haluat =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Sun ei ole pakko käydä neuvolassa ollenkaan...koko raskauden ajan seurannat voi hoitaa yksityisellä. Ja tuo, että käy sekä neuvolassa että yksityisellä, on myös täysin "laillista". Eli anna terkkarin nalkuttaa ja tee kuten haluat =)

alko just mollaa mua että kun olen käynyt osittain myös kaupungin ultrat mut myös yksityisellä että miksi pompin että pitäs päättää missä hoitonsa haluaa!

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

alko just mollaa mua että kun olen käynyt osittain myös kaupungin ultrat mut myös yksityisellä että miksi pompin että pitäs päättää missä hoitonsa haluaa!

Sano sille että suksii Sudaniin, tekee työnsä, ja antaa sun tuhlata omia rahojasi ihan mihin haluat B)

Minä kävin myös yksityisellä alkuraskauden ultrassa ja olisi ilmeisesti pitänyt mennä myös loppuraskaudesta, paino arvio meni nimittäin ihan päin honkia. Mulla lapsi oli todella pieni, mutta ei meinannut siltikään mahtua. Jos toista teen, menen aivan takuulla yksityiselle painoarvioon hakemaan sen kuuluisin "toisen mielipiteen" kannattaako alakautta edes yrittää.

Sinähän saat käydä niin monessa paikassa kuin itse haluat tai vain yhdessä paikassa.
Sinähän sen yksityisen maksat joten eipä neuvolan tädillä siihen mukisemista.
Menet sinne vain jos helpottaa olotilaasi.

Yhteistyössä