A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Say hello to Mary from me (jos siis terveiset sulta Marylle)
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Say hello to Mary from me (jos siis terveiset sulta Marylle)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Say hello to Mary from me (jos siis terveiset sulta Marylle)
No tuohon kykenisin itsekin englannillani
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Say hello to Mary from me (jos siis terveiset sulta Marylle)
No tuohon kykenisin itsekin englannillani
Alkuperäinen kirjoittaja Mary:Give my regards to Mary.
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:oisko greet mary on my behalf?
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:no mulla on useita englantilaisia ystäviä jotka käyttää tuota ns. arki kielen ilmaisua, ehkä he käyttävät jotain selko-englantia mun kanssa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mary:Give my regards to Mary.
Mun mielestä tää on lähempänä "korrektia."
Alkuperäinen kirjoittaja ap:entäs best regards, onko se sitten parhaat terveiset
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ap:entäs best regards, onko se sitten parhaat terveiset
On,Parhaat terveiseni Marylle. Mutta jos ei ole hyvästä tutusta kysymys, kannattaa käyttää muodollisempaa ilmaisua kuin pelkkä etunimi.
Alkuperäinen kirjoittaja Mary:Give my regards to Mary.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ap:entäs best regards, onko se sitten parhaat terveiset
On,Parhaat terveiseni Marylle. Mutta jos ei ole hyvästä tutusta kysymys, kannattaa käyttää muodollisempaa ilmaisua kuin pelkkä etunimi.
juu on ihan hyvä tuttu ja uskallan käyttää etunimeä
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä: