Energiajuoman ystävät

Huomasittekos batteryn uuden (?) missä on appelsiinimehua. Ostin just äsken Film Townista, kyllä oli oikein maukasta, nam.
Testailen aina eri energiajuomia yövuoroissa. :D
Yks hyvä hinta-laatusuhteeltaan oli Euroshopper!! Nimensä mukaisesti maksoi ?uron. 0,5L

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
En oo sitä (vieläkään ) testannu... Mutta yhtä halpista Juicedia oon testannu ja se oli ihan hyvää...
mad croc juiced?
Ei ollu mad crockia... Siinä lukee muistaakseni vaan Juiced, sellanen oranssi tölkki... Voin on olla väärässäkin, sattaahan siellä jossain pienellä lukea Mad Crock :D

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
En oo sitä (vieläkään ) testannu... Mutta yhtä halpista Juicedia oon testannu ja se oli ihan hyvää...
mad croc juiced?
Ei ollu mad crockia... Siinä lukee muistaakseni vaan Juiced, sellanen oranssi tölkki... Voin on olla väärässäkin, sattaahan siellä jossain pienellä lukea Mad Crock :D
eikujoo,mä sekotin sen tohon rockstarin juicediin,sitä mä meinasin.en ees tiiä onko madilla juicedia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Serlaorava:
http://blog.stillaslife.com/wp-content/uploads/2008/03/rockstar_juiced_in_glass.jpg

Onko tää se juiced? Paljonkohan maksaa...? Näyttää houkuttelevalta. :D
Joo siis juuri tämä... 1,99? oli ainakin prismasssa.
On oikeesti ihanan pirtsakkaa..
*jääkaapissa kylmenemässä just sellanen*

Teho-tabletit menettelee hätätilanteessa :D. Eli ei ne ole yhtä hyviä kuin aito Teho, mutta tyhjää parempia kuitenkin.

Uusi Battery ei ole oikein mun makuuni. Mies tykkää siitä =)

Mun suosikki on Battery Stripped.

annukka
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Rodeoo miehen kanssa juodaan ku se on halvimmasta päästä :p Tai sitä litran pullossa olevaa energiajuomaa ( hitto ku muista nimeä, vai olisko ollu R2O tai jotain sinne päin :D )
meillä kans tätä suositaan! :)
mies just toi 24kpl 0.5l pulloa!

oli cittarissa 12kpl päkki 11.90 eli halpaa! ja maistuu ihan samalta kun esim ed red berries

Yhteistyössä