J
jessss
Vieras
Mulla on ihan järkyttäviä jännityspäänsärkyoireita, saattaa kestää monta päivää putkeen. Oksettaa, pyörryttää ja sit se kaamea kipu jonka takia ei pysty ees nukkumaan. Pahempaa kuin jeesuksen kärsimykset ristillä. Useimmiten kohtaukset ei oo niin äärimmäisiä, mutta silloin tällöin menee todella yli ne oireet.
Buranalla ei mitään vaikutusta. Kerran sitten join sattumalta energiajuomaa samaan aikaan tuon päänsäryn kanssa, ja oireet katosivat kokonaan, voi luoja mikä helpotus. Oon tässä toistanut juomisen aina kohtauksen tullessa ja joka kerta oireet katoaa mystisesti minuutin sisällä juomisesta.
En usko että säryssä on kyse on nestehukasta tai sokerin puutteesta, koska muilla juomilla tai vaikka makeisten syönnillä ei ole mitään vaikutusta oireisiin. Kofeiinia en käytä ollenkaan noin muuten.
Onko jollakulla muulla toiminut sama juttu?
Jos on placebo, niin on aika hemmetin hyvä placebo, joka toimii joka kerta! <3
Buranalla ei mitään vaikutusta. Kerran sitten join sattumalta energiajuomaa samaan aikaan tuon päänsäryn kanssa, ja oireet katosivat kokonaan, voi luoja mikä helpotus. Oon tässä toistanut juomisen aina kohtauksen tullessa ja joka kerta oireet katoaa mystisesti minuutin sisällä juomisesta.
En usko että säryssä on kyse on nestehukasta tai sokerin puutteesta, koska muilla juomilla tai vaikka makeisten syönnillä ei ole mitään vaikutusta oireisiin. Kofeiinia en käytä ollenkaan noin muuten.
Onko jollakulla muulla toiminut sama juttu?
Jos on placebo, niin on aika hemmetin hyvä placebo, joka toimii joka kerta! <3