Energiahoidosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jokunen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jokunen"

Vieras
Kuka on saanut tai antanut? Kuka tietää asiasta enemmän?

Olen löytänyt energian itsestäni puolivahingossa jo lapsena. Teininä sain opastusta asiaan enemmäkin. Sittemmin asia on ollut unohduksissa kauan. Nyt olen töissä paikassa jossa on energiahoitoa osaava henkilö. Hoidamme vanhuksia ihan lähihoitajan roolissa ja hän hoitaa myös energialla heitä. siitä innostuneena olen treenannut kotona kaikessa rauhassa energiani löytämistä ja käyttämistä ja ihanaa, se on taas löytynyt!

No, viimenksi töissä ollessani aloin kevyesti hieromaan erästä naista. Vain tavallaan kevyttä ihohierontaa sillä hänellä on sydänvika. Samalla yritin hänelle kertomatta ensi kertaa antaa energiaa hänelle. Hän pyysi että sivelen myös pakaraa kun on jatkuva iskiaskipu joka ei lähde pois ja johon hän ei voi lääkkeitäkään syödä. Että josko silittely tekisi mukavamman olon. Vein käden siihen paikkaan ja hämätäkseni häntä(ettei tietäisi että annan energiaa) liikutin hitaasti kättä muka kevyesti ihoa hieroen.

Tulos: vaikka en kertonut antavani energiaa, hän taivasteli kuinka kuumaksi käteni muuttui, kuinka iskiaskohta kuumeni ja kihelmöi, ja KIPU poistui!!! :O.
En koskenut hänen jalkoihinsa ja niissäkin se kuulemma tuntui. Oli kuulemma lämmin ja hyvä ja outo olo. Ikkuna oli tuulisella ja viileellä ilmalla auki hänen takanaan ja vanhuksethan palelevat herkästi mutta hänellä tuli vain lämmin.
Tämä nainen on saanut hoitoa työkaveriltani mutta nainen ei tiennyt mitä yritin salaa minäkin tehdä. Eli homma toimi :D. tuntuu hiton hyvältä. Pyysi että alan säännöllisesti antamaan "hoitoa".

Tarvis varmaan alkaa tutustumaan alan kirjallisuuteen enempikin.

Mitä kokemuksia ja oireita muilla on ollut antajana tai saajana??? Onko kokemusta kaukoenergiahoidosta, millaista?

Kyllä se toimii. Jos kanavat ovat lähettäjällä kovin auki, on parempi ettei sitä yritä lähettää tai suunnata mitenkään aktiivisesti vaan antaa energian virrata ihan itsestään. Nimittäin, jos sitä alkaa "laittamaan" aktiivisesti, voi hoidettava tuntea sähköiskunkin tapaisia tuntemuksia.
Useimmin sen tuntee lämpönä tai värinänä, jota jotkut kuvaavat kuin sähköntapaista menisi läpi, mutta tuntemus on miellyttävä. Jotkut sanovat näkevänsä värejä kun laittavat silmät kiinni, varsinkin kun käsitellään pään tai kaulan aluetta.
Energihoitoa antaessa tuntee usein samantapaisia tuntemuksia, varsinkin sydänchakran ja solar plexuksen alueella. Olen antava osapuoli.
En ole saanut mitään koulutusta, olen osannut tämän aina.

Toimii se. Se perustuu vähän samaan kuin akupunktio ja akupunktiohan on testattu länsimaalaisin lääketieteen kriteerein JA todistettu toimivaksi.

Googlaa pranic healing

[QUOTE="jokunen";23800457]:). itse sain hoitoa työkaverilta ja tunsin otsassa ja sit sydämessä painetta. Mitäs sellainen tarkoittaa? Kivikö vierähti sydämeltä? :D :)[/QUOTE]

"Paineentunne" liittyy energiakeskusten eli chakrojen avautumiseen. Usein voi tuntea myös pyörivän liikkeen. Otsassa on otsachakra, sydämen kohdalla sydänchakra. Näitä energiakeskuksia on todella monia, mutta pääsääntöisesti niitä lasketaan olevan 7.
T: nro 4

[QUOTE="vieras";23800586]Ei kai tossa oltu maksua ottamassa, eikä luvattu että jos maksat niin parannan sinut? Jos ei, niin miksei kaikkia keinoja saisi sitten käyttää jos ne auttavat?[/QUOTE]

Siitä se alkaa, mutta siihen se ei pääty. Ennen kuin ap huomaakaan, niin hän on perustanut tuhatpäisen hoitolaitoksen, joka tarjoaa kalliita uskomushoitoja kelvottomin tuloksin ja päätyy lopulta velkasaneeraukseen kilpailemaan kerjuupaikasta romanialaisen mummon kanssa. Se on väistämätöntä.

[QUOTE="Vieras";23800635]Ei kannata antaa ainakaan uskovaisille vanhuksille moista hoitoa. Käsittääkseni ei ole kristinuskon mukaista, eikö tuohon usein liity itämaisiä oppeja yms.[/QUOTE]

Mä en anna energiahoitoja kenellekään, joka ei itse pyydä.

Siitä se alkaa, mutta siihen se ei pääty. Ennen kuin ap huomaakaan, niin hän on perustanut tuhatpäisen hoitolaitoksen, joka tarjoaa kalliita uskomushoitoja kelvottomin tuloksin ja päätyy lopulta velkasaneeraukseen kilpailemaan kerjuupaikasta romanialaisen mummon kanssa. Se on väistämätöntä.

Ja hölönpölön. Olen 30 vuotta osannut tehdä näitä hoitoja, mutta en kertaakaan ole hoitanyt ketään maksua vastaan. Eikä kiinnostakaan. Se kun ei ole tän homman pointti.

:D :D anteeks, mua naurattaa nyt ja sanat ei riitä. Parempi etten sano mitään. ;)

:laugh: Älä nyt hulluja puhu.

Mene tutkituttamaan pääsi. Tai oikeammin, käy vaikka pari kertaa reiki-hoidossa. Voisi avitta suo selvittämään pääsi. :heart:

[QUOTE="Lila";23800909]:laugh: Älä nyt hulluja puhu.

Mene tutkituttamaan pääsi. Tai oikeammin, käy vaikka pari kertaa reiki-hoidossa. Voisi avitta suo selvittämään pääsi. :heart:[/QUOTE]

Vihjaatko, että se on kännissä töissä vai mitä sen päässä on vialla?

Kerran koitin välittää ukolle parantavaa energiaa, kurkkukipuun ja yskään. No, se toimi sen aikaa ku pidin kättä siinä kurkulla.
Ukko taas on kissalle välittäny voimistavaa energiaa leikkauksen jälkeen. Hetken ku antoi, kissa lähti liikkeelle vaikka muuten oli ihan paikallaan tokkurassa. Tämä kissa toipui nopeampaa ku toinen joka ei energiahoitoa saanut (toki se parantuminen on yksilöllistä muutenki).

Pitäis varmaan koittaa jotenki etsiä ja harjottaa näitä taitoja, jos vaikka osais joskus... :)

Yhteistyössä