Ened/vlcd

14.11.2009
226
0
16
Onko jollain kokemusta?

Itse aloitin ene-dietin viime keskiviikkona. Mulla on nyt lähtenyt painoa 2,3kg. Jotenkin tosi pettynyt olo kun olen kuullut että useilla on ekan viikon aikana lähtenyt jopa 5kg ja sit tasoittunut siihen n. 2kg/viikko.

Mutta siis haluaisin kuulla jonkun tämän dietin läpi käyneen kokemuksia. Kuinka paljon pudonnut paino? Millanen on oma olo ollut jne. Ja miten sitten sen jälkeen?

lähti 6kg ekalla viikolla, sit se tasoittui siihen 1,5-2,5kg viikko. Olin 8vkoa ja painoa putosi noin 20kg, sit kun aloitti syömisen, niin se vajaa 3kg tuli takas, kun varastot täyttyi taas. Olo oli todella hyvä, kun elimistö oli ketoosissa, ainoa vaiva oli huono mahantoiminta. Mulla oli paljon ylipainoa, joten tarvitsin nopean startin ja tuo sopi mulle. Jos pudotettavaa olis ollu vähemmän, niin en olis lähtenyt mihinkään noin radikaaliin. Sisätautilääkäri oli mulla "taustalla" koko ajan.

Mä aloitin kans viime viikolla ENE-dieetin. Kevennysviikolla meni -1kg ja nyt näyttää jo -3kg/4pv eli kai se eka viikko tonne -5kg hujakoille menee. Muutamalta olen kuullut, että sellaista 20kg/10vkoa on ihan mahdollinen. Jollain enemmän, jollain vähemmän ja riippuu lähtöpainostakin.

Olo on ollut tosi hyvä, parina ekana päivänä oli nälkä mutta nyt parina päivänä ei ole meinannut ehtiä 5 pussia syödä. Palelu tuli kolmantena päivänä mukaan ja se on aika hurjaa. Mutta mennään eteenpäin!

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä