kokeesta
viime huhtikuussa otettiin 5:nen lapseni jälkeen taas papa-koe.ekaa kertaa löytyi tulos luokka2.ei siis periaatteessa mitään vakavaa,tulehdusta ehkä.ensikuussa pitäis ottaa uusi papa.nyt kuitenkin kesän ja syksyn on kuukautiset ollut sekaisin ja tullut välivuotoja.ja ihan uutena nyt painon tunne kohdun ja munasarjojen kohdalla(laskeumasta ei ole kyse)selän puolellekkin kipu tuntuu ja painon tunne.
välillä vihloo ja särkee,välillä huomaan vain sen painon tunteen.
yhdynnän jälkeen on nykyään jokakerta seuraavana päivänä tullut vuotoa.yhden päivän,enemmän tai vähemmän niukkaa.
valkovuotokin on runsas.
lääkärissä kävin aiemmin mutta mitään syytä ei ultrassa löytynyt,ainakaan tämä lääkäri.kohdun limakalvon sanoi olevan normaalin ""rajoissa""8mm.
nyt vaan itse ihmettelen voiko papa-kokeen tuloksella ja esm endolla olla osuutta asiaan???
seuraavaksi menen lääkäriin vasta 14.11.
olisi kiva kuulla mielipiteitä tai ajatuksia ja kokemuksia.
olen aivan ihmeissäni näistä vaivoista,koskaan ennen ei ole tälläistä ollut.
haaveissa olisi vielä saada iltatähtikin joskus myöhemmin=)
kiitollisena kaikista tiedon jyvistä,e
välillä vihloo ja särkee,välillä huomaan vain sen painon tunteen.
yhdynnän jälkeen on nykyään jokakerta seuraavana päivänä tullut vuotoa.yhden päivän,enemmän tai vähemmän niukkaa.
valkovuotokin on runsas.
lääkärissä kävin aiemmin mutta mitään syytä ei ultrassa löytynyt,ainakaan tämä lääkäri.kohdun limakalvon sanoi olevan normaalin ""rajoissa""8mm.
nyt vaan itse ihmettelen voiko papa-kokeen tuloksella ja esm endolla olla osuutta asiaan???
seuraavaksi menen lääkäriin vasta 14.11.
olisi kiva kuulla mielipiteitä tai ajatuksia ja kokemuksia.
olen aivan ihmeissäni näistä vaivoista,koskaan ennen ei ole tälläistä ollut.
haaveissa olisi vielä saada iltatähtikin joskus myöhemmin=)
kiitollisena kaikista tiedon jyvistä,e