K
"Kipeä"
Vieras
Kertokaa mulle siitä. Oon menossa gynelle ens kuussa lääkärin lähetteellä laparoskopiaa varten. Mulla ei ole yhtään tyypillisiä oireita kuten menkkakipuja, runsasta verenvuotoa tai lapsettomuutta MUTTA tärinäkipu navan kohdalla vasemmalla puolella ja hyppiessä esim. zumbatunneilla meinaa kuolo korjata välillä kun sattuu niin paljon. Mulla on lasko myös kohonnut ja koko ajan kova pissahätä ja alaselkä ja alamaha välillä tosi kipeitä. Lähetteen laittanut gyne oli sitä mieltä ettei mitenkään päin voi olla endoa kun ei ole tyypillisiä oireita ja kohtu ja munasarjat ultrassa ok. Kuitenkin keskenmenoja on ollut enemmän kun laki sallii ja alkaa ahdistaa tää kipuilu. Ravaan paljon vessassakin kun tuntuu et on pissahätä koko ajan vaikka ei ole.
Pissakokeet on muuten puhtaita mut U-Eryt-= on usein +1-+3 ja välillä 0.. Ihan ihmeellistä tää. Väsyttää ja paleltaa ja turhauttaa.. Maha myös usein tosi sekasin mut ainakin keliakia koe ja laktoosikokeet olleet negoja.
Pissakokeet on muuten puhtaita mut U-Eryt-= on usein +1-+3 ja välillä 0.. Ihan ihmeellistä tää. Väsyttää ja paleltaa ja turhauttaa.. Maha myös usein tosi sekasin mut ainakin keliakia koe ja laktoosikokeet olleet negoja.