En ymmärrä tälläisiä tapoja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PeggyBundy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PeggyBundy

Aktiivinen jäsen
14.06.2007
1 032
0
36
Eilen oli pojan lastenkutsut ja yhtä poikaa tultiin hakemaan 45min myöhässä sitten ilmaantui pihaan ilmeisesti pojan sisko hakemaan mopolla...eikä sanonut mitään saati sitten moikannut. Otti pikkusen päähän kun olisi itsellä ollut menoa. Sitten yhden lapsen vanhempi ei edes noussut autosta vaikka kuinka moikkailin. Sama vanhempi jonka lapsen synttäreillä poikani oli ja kun menin hakemaan niin ketään ei näkynyt missään vaikka ovella kävin. Lauma eka ja tokaluokkalaisia poikia oli pihalla. Mun mielestä ihmeellistä käytöstä! Mä olin poikia vahtimassa pihalla kun olivat trampoliinilla koska ovat mun vastuulla. Ja mielelläni olisin lasten vanhempiakin tavannut....

No eip tuossa ole mitään ihmeellistä että eka ja toka luokkalasia vahdita. Kuka sen ikäisiä vahtii vielä?
Ehkä vanhemmalla oli kiire kun ei noussut autosta..
Anteeksi mutta kuulostaa nipotukselta kun ei ole parempaakaan tekemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
No eip tuossa ole mitään ihmeellistä että eka ja toka luokkalasia vahdita. Kuka sen ikäisiä vahtii vielä?
Ehkä vanhemmalla oli kiire kun ei noussut autosta..
Anteeksi mutta kuulostaa nipotukselta kun ei ole parempaakaan tekemistä.

kyllä minä jos vaan olen kotona olen lasteni kanssa 13,12,8 ja 7v pihalla.
Oikeasti saattavat saada päähänsä mitä vin typerää, mitä isomp lapsi sen pöljemmät jutut

Mitäs jos jotain sattuis niin kenen vastuulla ne lapset sit on? Kyl mä koen et mun!En mä omiani vahdi samanlailla, ovathan ne välillä yksin kotonakin ja syksyllä kun menen töihin niin silloin enemmänkin. Ja omat lapseni tunnen ja tiedän mitä ne tällä tontilla tekevät vaikka en kokoajan vahdikkaan.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä