W
wiima
Vieras
ja seksistä ja kaikenmaailman panoista.
miten sitä kehtaa? vähän aikaa sitten työpaikalla eräs nainen sanoi että hänen paras panonsa oli se ja se. mua alkoi kuvottaa :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja wiima:ja seksistä ja kaikenmaailman panoista.miten sitä kehtaa? vähän aikaa sitten työpaikalla eräs nainen sanoi että hänen paras panonsa oli se ja se. mua alkoi kuvottaa :x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entä jos puhuu ronskia läppää jostain muusta kun miehestä., Ymmärrätkö sitten
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ihan samoin ne miehet tekee...just mun miehen työkäveri oli kävellyt naisen perässä kaupassa ja näyttänyt kädellä/kielellä suihinottoa....työkaverit revenneet ympärillä....että näin.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ihan samoin ne miehet tekee...just mun miehen työkäveri oli kävellyt naisen perässä kaupassa ja näyttänyt kädellä/kielellä suihinottoa....työkaverit revenneet ympärillä....että näin.
ei muuten tee :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ihan samoin ne miehet tekee...just mun miehen työkäveri oli kävellyt naisen perässä kaupassa ja näyttänyt kädellä/kielellä suihinottoa....työkaverit revenneet ympärillä....että näin.
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ihan samoin ne miehet tekee...just mun miehen työkäveri oli kävellyt naisen perässä kaupassa ja näyttänyt kädellä/kielellä suihinottoa....työkaverit revenneet ympärillä....että näin.
no ei munkaan kaveripiirissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ihan samoin ne miehet tekee...just mun miehen työkäveri oli kävellyt naisen perässä kaupassa ja näyttänyt kädellä/kielellä suihinottoa....työkaverit revenneet ympärillä....että näin.
Alkuperäinen kirjoittaja huom:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ihan samoin ne miehet tekee...just mun miehen työkäveri oli kävellyt naisen perässä kaupassa ja näyttänyt kädellä/kielellä suihinottoa....työkaverit revenneet ympärillä....että näin.
No tuo nyt ei ole ainakaan MINUN mielestä ronskia läppää vaan todella lapsellista ja naista alentavaa käytöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja wiima:ja seksistä ja kaikenmaailman panoista.miten sitä kehtaa? vähän aikaa sitten työpaikalla eräs nainen sanoi että hänen paras panonsa oli se ja se. mua alkoi kuvottaa :x
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:onneks et oo kuulemaas mun ja työkavereiden keskustelua välillä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ihan samoin ne miehet tekee...just mun miehen työkäveri oli kävellyt naisen perässä kaupassa ja näyttänyt kädellä/kielellä suihinottoa....työkaverit revenneet ympärillä....että näin.
no ei munkaan kaveripiirissä![]()
rajansa kaikella kumminkin puheitten kanssa... Kyl mäkin vähän katon missä porukassa mitäkin suustani päästelen. Mein firman poijjaat on onnex jo tottunu muhun ja mun juttuihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mikojan:Miehet puhuvat yleisesti ottaen kauniisti naisista. Tietysti joukossamme on myös urpoja. Naiset puhuvat usein kuulemma härskisti miehistä ja seksistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:Alkuperäinen kirjoittaja wiima:ja seksistä ja kaikenmaailman panoista.miten sitä kehtaa? vähän aikaa sitten työpaikalla eräs nainen sanoi että hänen paras panonsa oli se ja se. mua alkoi kuvottaa :x
Peesaan ! Tälläkin palstalla melkoista kielenkäyttöä joskus ei uskois, että naisia ja äitejä. Sitä jotenkin naiselta odottaa enemmän, miehethän on ikuisia lasia (ei kaikki).