en ymmärrä naisia jotka ei tykkää seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksiä rakastava nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seksiä rakastava nainen

Vieras
en vaan ymmärrä.. sehän on niin ihanaa.. kertokaa mulle miks jotkut ei tykkää niin ihanasta nautinnosta? vai eikö niiden miehet jotka ei seksistä tykkää, osaa vaan tyydyttää naistaan?

Mun tarvehierarkiassa noi uni ja nälkä menee kyllä seksin ohi reippaasti, onneks myös miehenkin, vaikeeta asiasta tulee vain silloin kun uni ja nälkä on eri aikaan. Muuten seksi kyllä passaa, muttei enää ole sitä maailmantärkeintä kuten parikymppisenä..

Väärä mies.. Mun ystävä piti seksiä aikoinaan pakollisena pahana, eikä ymmärtänyt mitä nautinnollista siinä on.. Erosi miehestään, tapasi nykyisensä ja nyttemmin ymmärtää. =)

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja Alice:
Enpä ole kyllä koskaan kuullut että joku ei tykkäis!

Voi kuule niitä on paljon. + päälle ne, jotka väittää tykkäävänsä seksistä, vaikka eivät edes tiedä mikä on orgasmi.

Kai siitä silloinkin pitää voi? Kyllä mä muistan että seksistä tykkäsin jopa silloin alta parikymppisenä, vaikka ei ollut kunnon orgasmeista tietoakaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja määää:
Alkuperäinen kirjoittaja Alice:
Enpä ole kyllä koskaan kuullut että joku ei tykkäis!

Voi kuule niitä on paljon. + päälle ne, jotka väittää tykkäävänsä seksistä, vaikka eivät edes tiedä mikä on orgasmi.

Kerro sit oikeeoppinen orkku..

???? Oikeaoppinen?????
Orgasmin joko saa tai ei saa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
kyl seksistä voi tykätä vaikka ei saiskaa orkkua. tiiän kyllä mikä orkku on mut miesten kans en sitä saa missää tilantees. omin avuin kyl ;)

Monikohan MIES suostuisi puolittaiseen seksiin? Eli suostuisi jäämään ilman orgasmia :whistle:

Jaa.. No, mä en ainakaan koe sitä huonona seksinä jos en aina saa. Sen mä taas kokisin huonona seksinä että mies suunnilleen väkisin yrittäisi sen mulle aikaan saada, ei se ole seksissä tärkeintä, mulle ainakaan.

kyl seksistä voi tykätä vaikka ei saiskaa orkkua. tiiän kyllä mikä orkku on mut miesten kans en sitä saa missää tilantees. omin avuin kyl ;)

Monikohan MIES suostuisi puolittaiseen seksiin? Eli suostuisi jäämään ilman orgasmia :whistle:

mut et sä voi mun puolesta väittää etten tykkää seksistä!

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Jaa.. No, mä en ainakaan koe sitä huonona seksinä jos en aina saa. Sen mä taas kokisin huonona seksinä että mies suunnilleen väkisin yrittäisi sen mulle aikaan saada, ei se ole seksissä tärkeintä, mulle ainakaan.

just se väkisin orkun yrittäminen on kamalaa. tulee vaan tuskastunu olo. mielummin sekstailen ilman mitää kauheita orkun tavotteluja ja se orkku tulee sit jos tulee

mut et sä voi mun puolesta väittää etten tykkää seksistä!

Enhän mä ole väittänytkään :D

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Makuja on monia. Mä taas pidän huonona seksinä sitä jos jäisin ilman orkkua.

Yhteistyössä