en ymmärrä enää ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TaK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TaK

Vieras
että mikä miehellä on.
nyt kun täällä lukenu ja päivän ns mykkäkoulua pitänyt tietämättä tekisi niin sama kirjoitella...
Miehellä alkoi työ tai sellainen missä tutustutaan työelämään. Alku menikin ihan hyvin,sitä mustasukkaisuutta oli odotettavissa kun toinen ollu sitä pahasti (ei pettämistä eikä muutakaan ole taustalla.huonot kokemukset).
Vähitellen alkoi tulemaan miten sattuu mun odotellessa tietenkin, hiusten laitto,vaatte varaston uusiminen jne.Syy on minä kun haluaa muka miellyttää :o
Vauvan kanssa on todella vähän..tänään sit sano onko sen pakko huutaa koko ajan ...oli vähälllä etten omia patoutumia sen kiinostuksesta lapseen sanonu mut hillitsin itseni ja lapsella oli nälkä ja uni aika vaan =/
Naisten nimiäkin on alkanu tulemaan työpaikalta esiin kun niitä tähän mennessä ei sielä ole ollut töissä.
Olen kysyny suoraan ja yks vastaus on tuo että haluis mua mielyttää,töissä? uskottavaa.
Sitten vanhojen kaivelu kun sille on pettämistä juttelu vastakkaisen sukupuolen kanssa. Itse sai sitä tosin tehdä ihan tapaamalla.
En kaipaa neuvoja jätä mies. Kuvittelenko kaiken koska menny vuoden jälkeen yhtäkkiä töihin vai onko taustalla oikeesti jotain muuta?
Sekin vielä et mies vaati mua vaihtaa numeron ettei kukaan muu kuin ex saa sen (lapsia ennestään) ja lopulta se vaihtoi itsekkin mut jälleen kerran puhelin on äänettömällä yötä päivää.

jäi välistä taas tekstiä..niin vauva huusi ja mies sanoi eikö se voi koskaan olla hiljaa ku hänellä sattuu päähän. tosiaan kiltti lapsi mutta kukapa VAUVA ei nälkäänsä ehdi itkeä ja hampaiden tuloa =/

Alkuperäinen kirjoittaja kukkurallinen kuraa:
onko toi teksti jotenkin sekava vai enkö mä vaan osaa lukee??? :ashamed:

on se varmaan :( mies siis alkanu käyttäytyy tuollai ja lapsi sen mielestä vaan huutaa ja asia ei ole kyllä niin. on niin sekaisin tunteet nyt .anteeks

Alkuperäinen kirjoittaja storm:
ei minusta kuulostanut epäilyttävältä, siis se että töissä on ja alkanut uusia vaatekaapin sisältöä

niin mä yritän ajatella.ihmetyttää tuo puhelin ,vihaisuus mua ja lasta kohtaan ja yhtäkkiset menot ja tulemiset miten itse haluaa.kai se tästä

Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
mä en oikein saanut puolestakaan tekstistä selvää......

En määkään :whistle:

anteeks et kirjoitinkaan.paha olla lapsenki takia vaikkei ymmärrä.oon vaan niin lopussa kun ei yhtään auta millään tavalla ja muuttunu hetkessä ihminen ihan toiseksi mitä oli vuosi sitten

Alkuperäinen kirjoittaja TaK:
ei minusta kuulostanut epäilyttävältä, siis se että töissä on ja alkanut uusia vaatekaapin sisältöä

niin mä yritän ajatella.ihmetyttää tuo puhelin ,vihaisuus mua ja lasta kohtaan ja yhtäkkiset menot ja tulemiset miten itse haluaa.kai se tästä

ehkä johtuu tuosta työstä, stressiä tai jotain? ehkä tilanne rauhoittuu tuosta ja voithan toki pitää silmät auki jos siltä tuntuu että on jotain meneillään

ehkä johtuu tuosta työstä, stressiä tai jotain? ehkä tilanne rauhoittuu tuosta ja voithan toki pitää silmät auki jos siltä tuntuu että on jotain meneillään

muuten kyllä mut en jaksa.oon alusta asti ollu yksin vauvan kanssa,sitä ennen vaikea odotus aika,tappelut ex kanssa ..eikä ole ketään kelle puhua kun en osaa tutustua ihmisiin. ja minkä teet kun kirjotat sekavasti kun ei tiedä mistä aloittas

muuten kyllä mut en jaksa.oon alusta asti ollu yksin vauvan kanssa,sitä ennen vaikea odotus aika,tappelut ex kanssa ..eikä ole ketään kelle puhua kun en osaa tutustua ihmisiin. ja minkä teet kun kirjotat sekavasti kun ei tiedä mistä aloittas

Oudolta sinänsä kuulostaa, jos ääripäästä toiseen on mies muuttunut. Epäilet siis pettämistä? Ootko yrittänyt avata keskustelua aiheesta?

Oudolta sinänsä kuulostaa, jos ääripäästä toiseen on mies muuttunut. Epäilet siis pettämistä? Ootko yrittänyt avata keskustelua aiheesta?

oon.se itse on ollu tosi mustasukkainen sekin loppui kuin seinään.syy on ettei kuulema jaksa tunteita näyttää. vuoden kestin sitäkin turhaa syyttelyä ja huutoa.aina kun yritän jutella se lähtee karkuun ja väittää että syy on minussa.

Masentunut? Anteeks, mut vaikuttaa myös että tunteet sinua kohtaan ois hiipunut :ashamed:

Masennus senkin kyllä voi aiheuttaa tai ei löydä enää tunteita, ei hyvässä eikä oikein pahassa..

oon.se itse on ollu tosi mustasukkainen sekin loppui kuin seinään.syy on ettei kuulema jaksa tunteita näyttää. vuoden kestin sitäkin turhaa syyttelyä ja huutoa.aina kun yritän jutella se lähtee karkuun ja väittää että syy on minussa.

kuulostaa kyllä ettei enää välittäisi :|. voi olla et on toinen tai voi vaan olla et haluaa miettiä teidän suhdetta/tunteitaan suhun

Masentunut? Anteeks, mut vaikuttaa myös että tunteet sinua kohtaan ois hiipunut :ashamed:

Masennus senkin kyllä voi aiheuttaa tai ei löydä enää tunteita, ei hyvässä eikä oikein pahassa..

tiedän.on varmasti masentunut ja tiedänki että on.oon minäkin väsynyt ja paljon huolia mutta ei mun rakkaus ole kuollut.pitää kai se jo uskoa ja alkaa katsoa ympärilleen että saisi jotain muutakin elämää..
jotenkin arvelin et miehen tunteet varmaan hiipuneet.sen mielestä pettäminen on jo tälläinen palstailu jos siihen vastaa mies. alussa nauratti ,ei enää..
ehkä tämä on liikaa

kai sitä uskoi että jos yksi liitto menee pilalle että osaisi toisen suhteen ongelmat käsitellä järkevästi ilman että eron uhka leijailee ilmassa vuosia.naimisiin ei olla menty ja parempi niin..siskolle sanoin jo että on niin epäonnistunut olo ..onneksi on lapset jos niin voi sanoa

tiedän.on varmasti masentunut ja tiedänki että on.oon minäkin väsynyt ja paljon huolia mutta ei mun rakkaus ole kuollut.pitää kai se jo uskoa ja alkaa katsoa ympärilleen että saisi jotain muutakin elämää..
jotenkin arvelin et miehen tunteet varmaan hiipuneet.sen mielestä pettäminen on jo tälläinen palstailu jos siihen vastaa mies. alussa nauratti ,ei enää..
ehkä tämä on liikaa

Huomaa olet väsynyt itsekin tilanteeseen. Me oltiin n. vuosi sitten umpikujassa myös, johtune vaan elämäntilanteesta, josta ei löytynyt aikaa perheelle ja parisuhteelle. Mies halusi myös sivuuttaa keskustelut, ei löytänyt voimavaroja käydä asioita läpi ja nousta uudelleen. Sitten sanoin etten kohta jaksa itsekään ja jos siihen pisteeseen tullaan, ei taida olla vaihtoehtoja muuta kuin lähteä erisuuntiin.. (osakseen sanomisellani halusin herättää miehessä ajatuksen siitä, etten voi olla ainoa joka pitää kaiken koossa.. ) Siitä pikku hiljaa lähti paranemaan ja tänä päivänä kaikki on paremmin kuin koskaan :)

Tuo tarvittiin, jotta suhde pystyi taas kasvamaan astetta paremmaksi.

Uskoisin että sullakin olis aika miettiä, löytyykö teistä, sinusta voimavaroja selvittää asiaa. Toivottavasti. Mutta tiedän että se voi tuntua ylivoimaiselta.
Koita vielä puhua miehelles ja vaadi että asiat on pakko selvittää, anna vaikka vaihtoehto lähteä tai jäädä ja selvittää tilanne kuntoon.

Mies voi olla niin masentunutkin ettei näe enää ympärillään rakkautta (voi siis sisimmässään rakastaakin, jos tunteet saisi herätettyä uudelleen ) ja siitähän tulee oravanpyörä, kun et sinäkään saa rakkautta häneltä et jaksa suhteessa sinäkään elää..

mies onkin kysynyt minulta että mitä mä haluan.oon kertonut muttei kai ole ottanut kuuleviin korviin.sanoin et sanoisi itse mitä haluaa. mutta ei =/
pari minuuttia sitten laitoin hälle viestin että miettii asioita et tämä tuntuu aika epäreilulta niin mua kun lasta kohtaan ja sekin että mun on jaksettava ihan jo isompien lasteni takia. ja myönnän että olen osannu sanoa pahasti mutta pyytäny aina anteeksi

Yhteistyössä