En ymmärrä koronakritiikitöntä perussuomalaista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi jotkut perussuomalaiset suhtautuvat koronanarratiiviin täysin kritiikittömästi, ottaen virallisen version täydestä? Se on ristiriitaista sen kanssa, että hekin silti kyseenalaistavat valtamedian monikulttuurinarratiivin. Minusta on johdonmukaista kyseenalaistaa kaikki poliittiset narratiivit, jotka tulevat valtavirrasta, mikäli kyseenalaistaa niistä edes osan, sillä ne kaikki nivoutuvat tiukasti yhteen.

Olen maahanmuutto-, ilmasto-, korona- ja rokoteskeptinen; en voi sille mitään, että minulla on perustavanlaatuinen epäily yhteiskuntaa kohtaan ja uskon sen pettävän kaikissa kohdissa enkä näe vian olevan vain pieni vaan systeemitasolla. Maailmassa on virhe eikä sitä korjaa muu kuin se, että valtavirran "totuuksia" ei enää otetakaan itsestäänselvyyksinä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Miksi jotkut perussuomalaiset suhtautuvat koronanarratiiviin täysin kritiikittömästi, ottaen virallisen version täydestä? Se on ristiriitaista sen kanssa, että hekin silti kyseenalaistavat valtamedian monikulttuurinarratiivin. Minusta on johdonmukaista kyseenalaistaa kaikki poliittiset narratiivit, jotka tulevat valtavirrasta, mikäli kyseenalaistaa niistä edes osan, sillä ne kaikki nivoutuvat tiukasti yhteen.

Olen maahanmuutto-, ilmasto-, korona- ja rokoteskeptinen; en voi sille mitään, että minulla on perustavanlaatuinen epäily yhteiskuntaa kohtaan ja uskon sen pettävän kaikissa kohdissa enkä näe vian olevan vain pieni vaan systeemitasolla. Maailmassa on virhe eikä sitä korjaa muu kuin se, että valtavirran "totuuksia" ei enää otetakaan itsestäänselvyyksinä.

Missä sinun on ylipäätään hyvä olla? Mikä on maa, jossa systeemit toimii niin kuin sinä haluat?
 
vierailija
4/5 trollaus. Vastaan.

"Minusta on johdonmukaista kyseenalaistaa kaikki poliittiset narratiivit, jotka tulevat valtavirrasta, mikäli kyseenalaistaa niistä edes osan, sillä ne kaikki nivoutuvat tiukasti yhteen. "

Ei kyseenalaistaminen tarkoita sitä, että tarvitsisi heittäytyä idiootiksi. Jos ihmiset suhtautuituisivat maahanmuuttoon samalla tavalla kuin rokotekriittiset suhtautuvat rokotteisiin, he kertoisivat tarinoita laborotoriossa kasvatetuista raiskaajamulateista ja jakaisivat photoshopattuja kuvia ihmissusiksi muuttuvista syyrialaisista pakolaisleirillä. Se on aika kaukana persujen tai kenenkään muunkaan fiksun ihmisen maahanmuuttokriittisyydestä.

Koronaan voi suhtautua ihan samalla tavalla älyllisesti kuin kaikkiin muihinkin asioihin. Ei tarvitse panikoida suuntaan tai toiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä