EN VOI YMMÄRTÄÄ...

  • Viestiketjun aloittaja miirulainen
  • Ensimmäinen viesti
miirulainen
Meillä on mennyt ihan hyvin mieheni kanssa, mitä nyt rahasta tulee joskus kränää, olen siis kotihoidontuella ja meillä on kaksi lasta 1,5v ja 19v joka myös asuu kotona koska lukio on vielä kesken.

Meillä on rahallisesti vain hiukan tiukkaa, eli melkeinpä me kaikki tarvittava saadaan mitä haluammekin. Nyt on vain niin, että mieheni on siis tottunut että rahaa on se muutama tonni tilillä ja nyt kaikki menee mitä tulee ja vähän kyllä visaakin joudumme käyttämään...

Eli tästä mieheni ahdistus selvisi tänään, minä kun makaan vain luuserina kotona enkä tee mitään ( EIKÄ SIIS TODELLAKAAN PIDÄ PAIKKAANSA) siis tuo rahaa kotiin... ja me kun ollaan sovittu, että olen syksyyn asti kotona ja laskettu että pärjätään, kun ei leveästi eletä.
Nyt sitten miehellä naksahti jokin päässä kun kysyin asunnosta johon meidän piti muuttaa syksyllä, itse haluaisin asua tässä mutta hän haluaisi vieläkin isomman asunnon,että muutetaanko? vastaus oli kaksi kovaa potkua reiteen... ja syy raha, sitä kun ei oo tarpeeksi.

Olen sanaton, jos vain tuntisitte meidät, niin tasan tietäisitte ettei meidän perheessä toimita näin.
Nyt olen niin shokissa etten tiedä mitä teen?
Kuopustakin yritettiin monta vuotta ja vasta IVF.hoidoilla onnistuttiin ja kaikki oli nii hyvin...
 
:hug: yrittäkää puhua tilanteesta, tottakai raha.asiat ahdistaa mutta miehen pitäis ymmärtää että lapsen hoitaminenkin on työtä, ja raskasta työtä onkin, siit ei vaan makseta palkkaa!mutta miten tärkeää onkaan lapselle kun äiti on kotona!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja höppä:
mitään oikeutta miehelläsi ei ole sua potkia, mut varmaan häntä huolestuttaa tulevaisuus ku on perheen pääasiallinen elättäjä. yrittäkää puhua asiasta rauhassa! :hug:
Niin mutta kyse on rahasta, itse pidän mita asioita tärkeämpänä kuin raha ( vaikka sekin on tärkeää) mitenkähän mulla jatkossa menee, jos noin pienestä potkii?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja höppä:
mitään oikeutta miehelläsi ei ole sua potkia, mut varmaan häntä huolestuttaa tulevaisuus ku on perheen pääasiallinen elättäjä. yrittäkää puhua asiasta rauhassa! :hug:
Niin mutta kyse on rahasta, itse pidän mita asioita tärkeämpänä kuin raha ( vaikka sekin on tärkeää) mitenkähän mulla jatkossa menee, jos noin pienestä potkii?
eikä tuon silmäniskun pitäny tulla tuohon... ja potkut oli niin kovia, että vieläkin sattuu ja v*****aa ja nyt alko itkettäänkin..
 
kauheeta
Sillä taisi pimahtta jostain muusta syystä. Kamala kuvitella tilanne, oot varmasti järkyttynyt.
Tuli lähinnä mieleen joku "bika päässä" jos nyt yhtäkkiä vaimoaan tai ketään muutakaan käy potkimaan!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kauheeta:
Sillä taisi pimahtta jostain muusta syystä. Kamala kuvitella tilanne, oot varmasti järkyttynyt.
Tuli lähinnä mieleen joku "bika päässä" jos nyt yhtäkkiä vaimoaan tai ketään muutakaan käy potkimaan!
En tiiä mikä tuli, en voi ymmärtää, meillä on pitkä parisuhde takana ja paljon suurempiakin vastoinkäymisiä on ollut ja ne on vain lujittanu tätä suhdetta..
Vai onko sittenkään? voi kurjuus, on paha mieli ja nukkumaanki pitäis mennä. Mie en halua tuon miehen viereen nukkumaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Puhuitko miehes kanssa kunnolla asiasta?
Väkivaltaa ei tartte kenenkään kestää

Varmasti kiristää hermoja, kun rahat on vähissä, mut ei se anna oikeutta tuollaseen käytökseen |O |O
Puhuttiin, mutta kun puutteessa ei edes eletä.. kyllä me oltais pärjätty elokuuhun asti, ihan hyvin.
Mutta nyt mie aloin pelkäämään tulevaisuutta..
 
raha ei onnea tuo, mut kummasti se rauhoittaa. raha tai sen vähyys on hankala keskustelun aihe (ainakin meillä). en puolustele miehesi tekoa, mut uskoisin et vastuu painaa nyt syystä tai toisesta harteilla normaalia enemmän, tuntee ehkä et ei ole mies ku joudutte elämään nuukasti (vaikka todellisuudessa ainakin sinä kokisit saavasi kaiken mitä oikeasti tarvitsette), ehkä jokin työasia painaa mieltä. yritä rauhoittua, tuskin miehesi on muuttumassa hirviöksi, toivotaan et tämäkin vastoinkäyminen lujittaa suhdettanne.
 

Yhteistyössä