En voi toteuttaa lapsihaavetta(kaan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SoLonely
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SoLonely

Vieras
- kuinka voin saada mm.lapsihaaveeni toteutettua (vauvakuume ollu kumminki nuoresta asti), kun ei ole minkäänlaisista sänkyhommeleista tietoakaan.. siis tosi kauan oltu/asuttu jo yhdes henkilön kans (jonka oon luullu olevan se oikee), mutta viimeiset puolikymmentä vuotta tästä ollu siis ihan täysin seksitöntä (ei edes ns.omia käsiäkään oo käytetty/ei mitään hyväilyjäkään ei kerran kertaa) enkä kyl puolisoani oo nähny näinä ns.puutosvuosina alasti että edes silmänruokaa ois ollu omaksi piristykseks ajatuksiin :( -aivan totta! valitettavasti.
suhteen alussa puoliso kyl oli seks'hirmu ja lasta yritettiin rapiat vuosi (tuloksena vaan yks km) ja nyt oon siis jo vuosia oottanut perheen perustamista (ja tottakai sitä hellyyttä ja "sitäki" jo kaipais ku mä syyttömänä oon kiltisti oottanu koska puoliso pystyy/kykenee/voipi)...
jos täl mitään merkityst täs niin iät 30-35v... adoptoidakaa ei voi kun ei olla naimisis (tosin en tiä kohta haluunkokaa tollasen puolison kans enää alttaril?) ja toki haluun joskus biologisen lapsen...

pakko viimein purkaa näitä mieltä painaneita tunteitani tänne ku ei oo kelle jutellakaan näistä... mitä tehdä... -help me please!

-niin ja puolison mielestä meil ei oo mitään ongelmaa tai jos, niin se on vaan mulla!! kun kuitekin sitten tulevaisuudessa meil kuulemma sitä seksiikin on... tietäsi vaan koska :(

Voi ei ikävä tilanne sulla! Mä varmaan tossa vaiheessa pakotasin miehen johonkin perhe/pariterapiaan jos ei lähtis ni se olis siinä! Ei ilman seksiä ainakaan vauvoja tule, ikävä kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja SoLonely:
Alkuperäinen kirjoittaja justinde:
:hug: Pystysitkö sä tekee alotetta, alottaisit vaikka hyväilyillä?

arvaa vaan onko kokeiltu... puoliso vaan suuttuu että "elä koske äläkä hiplaa sillä se sattuu!"

No jos sattuu niin kannattaa mennä miehen lääkärille! Ei hellä koskettaminen satu jos ihminen on terve!

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
siis puolikymmentä vuotta, jolloin ei ole ollut seksiä. Eli 5v vai puoli vuotta...

Aivan sama, kaverisuhde teillä, ei parisuhde! Vaihtoon hyvän sään aikaan...

5 vuotta... mutta enhän mä sillo tienny että tätä näin kauan kestäny... sitten mun tehtävä ois vaan möllötellä yssin kotona ja pitää talous pystyssä/kunnossa (jolloin ajatukset pyörii enempi) kun puoliso duunailee kavereittesa kans vaikka terveyshuolia hällä on (tosin ei tietääkseni sillä alapäässä)

siis puolikymmentä vuotta, jolloin ei ole ollut seksiä. Eli 5v vai puoli vuotta...

5 vuotta... mutta enhän mä sillo tienny että tätä näin kauan kestäny... sitten mun tehtävä ois vaan möllötellä yssin kotona ja pitää talous pystyssä/kunnossa (jolloin ajatukset pyörii enempi) kun puoliso duunailee kavereittesa kans vaikka terveyshuolia hällä on (tosin ei tietääkseni sillä alapäässä)

No et tiennyt sillon 5v sitten että näin kauan kestää, mutta nyt tiedät että näin kauan on mennyt jo... Kannattaa pistää vakaasti harkintaan haulaako elää kaverisuhteessa lopunikänsä vai etsiä itselleen oikea puoliso. Miehen ja naisen normaaliin parisuhteeseen kuuluu seksi!

Muistan joskus jonkun parisuhdeterapeutin määritelleen, että jos toinen yksipuolisesti lopettaa seksin liitossa ja tätä kestää yli ½ vuotta (ilman syytä ja selitystä tai yhteistä selibaattipäätöstä) niin se ihminen on henkisesti sanoutunut irti parisuhteestaan!

Jos miehesi lupailee että seksiä vielä on niin miten ajattelet sen alkavan. Aika vaikee varmaan on tossa tilanteessa lähtee uudelleen "hommailemaan" kun on noin kauan eletty kun sisko ja veli...

No et tiennyt sillon 5v sitten että näin kauan kestää, mutta nyt tiedät että näin kauan on mennyt jo... Kannattaa pistää vakaasti harkintaan haulaako elää kaverisuhteessa lopunikänsä vai etsiä itselleen oikea puoliso. Miehen ja naisen normaaliin parisuhteeseen kuuluu seksi!

Muistan joskus jonkun parisuhdeterapeutin määritelleen, että jos toinen yksipuolisesti lopettaa seksin liitossa ja tätä kestää yli ½ vuotta (ilman syytä ja selitystä tai yhteistä selibaattipäätöstä) niin se ihminen on henkisesti sanoutunut irti parisuhteestaan!

Jos miehesi lupailee että seksiä vielä on niin miten ajattelet sen alkavan. Aika vaikee varmaan on tossa tilanteessa lähtee uudelleen "hommailemaan" kun on noin kauan eletty kun sisko ja veli...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
HOMO taitaamiehesi olla!

kumminki pusut ja rakkaudentunnustukset kuuluu joka päivään hällä että kuinka se ois selitettävissä?

No totta voi pusutella rakasta ystävääkin. Tunnen naisen, joka oli 10 vuotta avoliitossa miehen kanssa, joka sitten ns. vaihtoi puolta. Hänellä jäi perheen perustaminen sitten kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä mies vastaa, kun kysyt miksei ole seksiä? Miksi sitä sitten yks kaks joskus tulevaisuudessa olisi?

no oon saanu sen käsityksen että jotenki pelkää että tulee sairaskohtaus(delaa?) jos meinaa kiihottua

Onhan toi joissain sairauksissa vaarallista hommaa, esim. valtimonpullistuma voi revetä kesken aktin ja siinä hymy hyytyy sit... Mutta varmaan viidessä vuodessa olisi ehtinyt avun saada jos kyseinen sairaus olisi, jos siis olisi halua hoidattaa itsensä kuntoon.

Eli miehesi on vakavasti sairas? Onko asiasta keskusteltu lääkärin kanssa?

Haluatko perustaa perheen vai haluatko myös seksillisen suhteen? Meinaan, että pitkäpinnaisena ihmisenä olisin kyllä lähtenyt jo 4.5v sitten. On tietysti aina helppoa sanoa, että tekisin niin tai näin jos ei ole kokenut samaa. Mutta: elämä kuluu joka sekunti!!!! Jos olet valmis seksittömään liittoon niin mieti adoptiota?

Jos et niin puhu vielä kerran ja lähde.

Alkuperäinen kirjoittaja justinde:
So Lonely:"no oon saanu sen käsityksen että jotenki pelkää että tulee sairaskohtaus(delaa?) jos meinaa kiihottua"

Elä loukkaannu, mutta psykiatri voisi tuossa tilanteessa olla avuksi miehellesi.

hmm..

Hankala tilanne. Onko miehes tosiaan niin sairas että seksistä voi olla haittaa, vai onko taustalla muuta, traumaattinen lapsuus jopa?! Jos miehesi välittäisi suhteestanne niin hakisi apua itselleen. Puhu nyt sinä vaikka jonkun lääkärin tai terapeutin kans, eihän toi voi noin jatkua. Tietenkään miestäs ei voi seksiin pakottaa eikä hoitamaan ongelmiaan...ehkä ero ainut vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja Mie mietin:
Hankala tilanne. Onko miehes tosiaan niin sairas että seksistä voi olla haittaa, vai onko taustalla muuta, traumaattinen lapsuus jopa?! Jos miehesi välittäisi suhteestanne niin hakisi apua itselleen. Puhu nyt sinä vaikka jonkun lääkärin tai terapeutin kans, eihän toi voi noin jatkua. Tietenkään miestäs ei voi seksiin pakottaa eikä hoitamaan ongelmiaan...ehkä ero ainut vaihtoehto.

Ei se meidän seksittömyys kuulu kuulema kenellekään ja muinkaan ei siis saa siitä ulkopuolisille puhua, ei edes vaitiolovelvollisille :(