En voi peruuttaa lehteä, koska siellä automaatti sanoo et asiakaspalvelu on ruuhkautunut,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25207911]no löytyi sieltä lopulta kohta, jossa voi palautteen kautta irtisanoa sen lehden heti. On kyllä tehty turhan vaikeaksi.[/QUOTE]

Mikä ei välttämättä kuitenkaan toimi. Meillä on parikin kertaa tuota kautta lopetetusta lehdestä tilaus vaan jatkunut.

Mulle alkoi tulemaan Mkrobitti,en siis tod.ole tilannut sitä...Eikä ole lahjatilaus,joku vitun puhelinmyyjä varmaan taas sen laittanut!
Pitää itekin laitella säpönä peruutus, viime viikolla oli sama juttu suomalaisen kirjakerhon kanssa,eikä olis aikaa tällaiseen TURHAAN..

Oletteko huomanneet että joulun aikaan alkaa kaikenlaista paskaa tulla postiluukusta? Vissiin puhelinmyyjät villiintyvät tms..

Mä oon aina laittanut vapaamuotoisen sähköpostiviestin asiakaspalveluun ja pyytänyt vielä ystävällisesti vahvistuksen peruutuksesta sähköpostiini. Ei tarvi enää päätään vaivata, suht nopsaan on vastaus tullut ja aina on toiminut.

Mäkin huomasin viime viikolla, että kummasti se tilauksen päättämispalvelu on ruuhkautunut, mutta uutta tilausta olis päässyt saman tien tekemään..

Äidilläni on yksi ainut lehtiasiamies, joka hoitaa hänen lehtitilaukset. Eli ei tarvitse murehtia mistään, tämä lehtimyyjä soittaa aina kotiin kun tilausjakson loppu on lähellä ja kysyy mitä tehdään ja esittää asillisesti muita vaihtoehtoja ilman pakkotyrkytystä. Ihanaa palvelua, eikä tarvitse murehtia ettei saa peruutettua tilauksia!

Yhteistyössä