En voi löydä eilinen keskustelu mut taas löysin uutta ja voi oikeasti miten palstalaiset voivat olla ihania

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
tarkoitan joka keskustelu melkein mitä teen, niin haukutaan huoraksi, nyt löysin keskustelun missä ajattelin todista että olen oikea enkä feikki, niin taas joku tollo linkittää tänne sen kamalan kuvan messuilta, mikä on oikeasti epäonnistunut niin että muakin oksettaa koko kuvasta. Silti vaikka te monet sen tiedätte, miks te haukutte, saatteko parempi itsetuntoa itselle jos haukutte ruma ja epäoonistunut kuva, missä hiukset ihan miten vaan, eli kamala pesä päässä. Mä vaan haluan kysyä että hei voitteko haukujat oma epäonnistunut naama laita tänne missä myös hiukset kiinni kokonaiset 3päivää. ota päähään jo, oikeasti....

Ei millään pahalla, ei todellakaan. Mä tykkään susta ja sitä rataa...

Miksi ns. kaivat verta nenästäsi tekemällä tällaisia aloituksia? Kertomalla kaiken (tai ainakin hyvin paljon), ja tekemällä vielä uusia aloituksia jo unholaan painuneista ketjuista? Kyllä sinä, fiksu ihminen, ihan varmasti tiedät mitä siitä seuraa.

Ei millään pahalla, ei todellakaan. Mä tykkään susta ja sitä rataa...

Miksi ns. kaivat verta nenästäsi tekemällä tällaisia aloituksia? Kertomalla kaiken (tai ainakin hyvin paljon), ja tekemällä vielä uusia aloituksia jo unholaan painuneista ketjuista? Kyllä sinä, fiksu ihminen, ihan varmasti tiedät mitä siitä seuraa.

vaikka mä teen ei se oikeuttaa puhua kenestäkään paska, olenko mä jonkulle kertakaan sanonut hei oot ruma hyi helvetti.... toi on niin lapsellista aikuiselta ihmiseltä tai sitten vaan heijän omatunto vaan kasvaa muilla kustanuksilla

vaikka mä teen ei se oikeuttaa puhua kenestäkään paska, olenko mä jonkulle kertakaan sanonut hei oot ruma hyi helvetti.... toi on niin lapsellista aikuiselta ihmiseltä tai sitten vaan heijän omatunto vaan kasvaa muilla kustanuksilla
Ei tietenkään oikeuta puhumaan sinusta siten, mutta en ymmärrä miksi ihminen jatkuvasti hakeutuu tilanteeseen, mistä saa vain haukkuja ja pahaa mieltä. Itsesuojeluvaisto ei toimi, tms.

lukematta edellistä ketjua, niin täällä on todellakin varmaan samat tyypit (useimmiten harmaat) jotka tieten tahtoen haluavat sanoa pelkästään negatiivista KAIKKIEN kuvista, jotka niitä uskaltaa laittaa.

sä et taida sisäistää mitä modetkin sulle kirjoittaa?
miksi kaivat sitä verta nenästä?
joo typerää ketään huoraks on haukkua todellakin,mutta noi muut asiat kuten sun asioiden ja kuvien kaivelu niin ei niitä kukaan osaisi kaivella jos et niitä itse tänne purkisi ja pistäisi alunperin.

Kiltti ap, anna olla. Kyllä, täällä on monenlaisia pällejä jotka haluaa pahoittaa toisen mielen, mutta miksi tästä samasta asiasta pitää tehdä uusia ketjuja aina vaan uudestaan ja uudestaan ja joka päivälle oma? Ei se ainakaan tällä tavalla lopu, ehkä ajan kanssa unohtuis jos malttaisit olla muistuttamasta itse.

Älä nyt enää vingu:rolleyes:

Sua on loukattu ja verisesti onkin, mutta anna olla jo......... kun yksi narinaketju painuu unholaan niin aloitat toisen. Ja heti perään shoppailuketjun tai biiiiletysketjun.

Kiltti, kiltti ihanainen venakomme- unohda jo. Piristy ja höpsöttele, mutta älä enää valita.....

ja mitä pahaa biletysketjuissa tai shoppailuketjuissa, ei hitto onko mun pakko aina aloittaa ja tehdä aloitukset jostain sellaisesta mitä muut täällä tekee, ihan norm. aihesta? Anteeksi että olen sellainen ja kerron liika, juu en voi mitään, tyhmästä päästä kai itse kärsin

Älä savanna välitä, anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.. Tiiäthän, "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa".. Unohda vaikka palsta vähäksi aikaa, keskity mieheesi ja lapsiisi ja yhteiseen aikaanne. olet oikeasti mukava ja herttainen ihminen, älä anna muiden uskotellakaan muuta. Ollaan aikanaan kirjoiteltu sun kanssa muualla, kuin täällä, ja tiedän, että sulla on hyvä sydän. Höllää kuitenkin vähän vauhtia, nauti normaalista arjesta ja anna perheellesi heidän ansaitsemaansa aikaa <3

ja mitä pahaa biletysketjuissa tai shoppailuketjuissa, ei hitto onko mun pakko aina aloittaa ja tehdä aloitukset jostain sellaisesta mitä muut täällä tekee, ihan norm. aihesta? Anteeksi että olen sellainen ja kerron liika, juu en voi mitään, tyhmästä päästä kai itse kärsin

Niin mä tarkoitan sitä että kerta toisensa jälkeen avaat ketjun ja kerrot asioista joista toistuvasti saat paskaa silmillesi.

Mutta, palstan sanoin, ei oo multa pois.....:snotty:

Saanko kysyä sulta, ap: MIKSI aloitat näitä ketjuja? MITÄ haet täältä? Tuntemattomien ihmisten keskuudessa? Hyväksyntää? Mihin sitä tarvitset? Onko sun elämäsi oikeasti niin tyhjää, että sun on pakko tulla tänne provoileen ja haastaan riitaa tai kaiveleen verta nenästäs aloituksillasi?

Minä vaan en ymmärää sun motiiveja. Minusta olisi sinun omaksi parhaaksi, jos saisit palstalle ikuisen bannin. Saisit muuta sisältöä elämääsi.

Täällä kaikille avoimella keskustelufoorumilla on tällä hetkellä 20 656 (449 jäsentä ja 20 207 vieraat) erilaisia ihmisiä, noista ihmisistä ei kukaan voi sanoa millaisia siellä ruudun takana on. Et voi tietää mihin kaikkialle esim sinun kuvasi ovat jo levinneet, sinun perheesi tiedot ovat erittäin helppo jäljittää ja et voi tietää mihin noita sinun (kuviakin sisältäviä) ketjujasi leviää tälläkin hetkellä. Älä Savanna vaan tee sitä erehdystä, että kuvittelisit kaikkien olevan kilttejä ihkuja jees jees-peesaajia, totuus voi lävähtää sinun silmillesi vaikkapa vuosien päästä tyttäriesi löytäessä kirjoituksiasi netistä. Mitä nettiin kirjoitat, se sinne jää.

Yhteistyössä