en voi jättää lasta miehen kanssa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ellu";22010217]Miten nii? Isien kuuluukin tehdä lastensa kanssa jotain muuta kun häärätä esiliina päällä hellan vieressä kauhaa heiluttaen.
Kyllä niille isille silti riittää paljon puuhaa ja tehtävää lastena kanssa. Isyys ihan tallella :)[/QUOTE]

Ihanku miehen miehisyys olis vaarassa, jos se nyt joutuis lämmittämään lapselleen ruokaa ja vieläpä keittiössä! Onks teillä keittiön oven pielessä sellanen laatikko johon voi jättää ne testikkelit, kun tulee keittiöön? Ootko miettiny, että osa miehistä on ihan kokkeja ammatiltaan, homoja kaiketi kaikki.

[QUOTE="vieras";22010383]Ihanku miehen miehisyys olis vaarassa, jos se nyt joutuis lämmittämään lapselleen ruokaa ja vieläpä keittiössä! Onks teillä keittiön oven pielessä sellanen laatikko johon voi jättää ne testikkelit, kun tulee keittiöön? Ootko miettiny, että osa miehistä on ihan kokkeja ammatiltaan, homoja kaiketi kaikki.[/QUOTE]

Ei oo miehen miehisyys vaarassa vaikka ruokaa laittaiski. Mun pomokin on mies, vaikka kokki.
Mutta mua ei vaan yhtään haittaa, vaikka meillä mies ei lapsille ruokaa valmistaiskaan. Eikä lapset siitä pilalle mene. Eikä mua myöskään yhtään haittaa tehdä perheelleni siktä ruokaa kun tuun kotiin töistä.
Mutta se haittais, jos mun pitäis mennä autoo korjaamaan. Vaikka ei meillä autotallissa sellasta laatikkoo ookaan, johon vois jättää ne estrogeenit. kun menee sinne.

Ihan mielenkiintoisia kommentteja :)
mutta mun mielipide on se, että kasvava lapsi tarvii ne 4-5 ateriaa päivässä, ei mitää nakin ja leivän mutustamista pisin iltaa, vaikka vaan muutamasta päivästä viikossa kyse!

mutta jokanen tehkää niinkuin tykkäätte, meillä kyllä tyyli muuttuu!

meilläpäin lastenvalvojan kanta on se että riittää kun lapsi saa jotain syötävää. myöskään lapsen vieminen esikouluun ei ole mitenkään tarpeellista koska lapsen isää ei huvita.

ei sillä, eipä lapsi näytä vauriioituneen siitä että syökin välillä ihan mitä sattuu eikä pääse välttämättä edes pihalle leikkimään.

Mitä vikaa leivässä ja nakeissa on? Kai niitä saa lapselle syöttää? Vai onko uudet "hyvänvanhemmuudenohjeet" ettei leipä tai nakki sovi lapselle. Ei kai mies sentään joka päivä lasta yksin ruoki? Anna sä sit omalla vuorollasi uomuporkkanasosetta ja rasvatonta kananrintaa.

Ihan mielenkiintoisia kommentteja :)
mutta mun mielipide on se, että kasvava lapsi tarvii ne 4-5 ateriaa päivässä, ei mitää nakin ja leivän mutustamista pisin iltaa, vaikka vaan muutamasta päivästä viikossa kyse!

mutta jokanen tehkää niinkuin tykkäätte, meillä kyllä tyyli muuttuu!

Miten monta noista päivän ruokahetkistä osuu isän hoidettavaksi?
Ei se nakki silloin tällöin synti ole, mutta jätä lapsella jotain tähdettä kaappiin, isä syököön mitä tykkää.

Yhteistyössä