V
"vieras"
Vieras
Aina kun ne on kahestaa, mies ei syötä tytölle ruokaa! Antaa vaa esim. nakkeja ja leipää, ei kuulemma jaksa sitä ruuan kanssa sotkemista 
nice....
nice....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Että sellasen miehen oot itselles löytäny![]()
Mä antaisin kenkää ja käskisin painua helvettiin.
Jos mies ei voi ruokkia lasta, mä en ruokkis miestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan..;22009669:Monta vuotta sitten mies oli ollut lapsen kans päivän muistaakseni jottain 6-8h ja lapsi oli syönyt yhden omenan..no minä pillastuin ja mies vaan ihmetteli ja sanoi ettei lapsella ollut nälkä,kai se ois pyytänyt.. On kyllä oppinut ja nykyään kokkailee muutenkin mielellään.. Joten: Älkää heittäkö niitä miehiä heti pihalle (viitaten johonki edelliseen viestiin ) vaan olkaamme armollisia ja antakaa mahdollisuus..Tuskin kellään tarkoitus on ollut lasta nälän hätään tahallaan ajaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan..;22009669:Monta vuotta sitten mies oli ollut lapsen kans päivän muistaakseni jottain 6-8h ja lapsi oli syönyt yhden omenan..no minä pillastuin ja mies vaan ihmetteli ja sanoi ettei lapsella ollut nälkä,kai se ois pyytänyt.. On kyllä oppinut ja nykyään kokkailee muutenkin mielellään.. Joten: Älkää heittäkö niitä miehiä heti pihalle (viitaten johonki edelliseen viestiin ) vaan olkaamme armollisia ja antakaa mahdollisuus..Tuskin kellään tarkoitus on ollut lasta nälän hätään tahallaan ajaa![]()
Siis kun ap nimenomaan kirjoitti että "ei kuulemma jaksa sitä ruuan kanssa sotkemista"
Kyllä lähtis tollanen äijä pihalle mun taloudesta, jos lapsen ruokkiminen on siivoamisesta kiinni.
Asenteessa on kyllä vikaa.. Ei tulis kyllä itsellä mieleen syöttää lapselle nakkeja vaan sen vuoksi etten jaksa siivota, mutta tehkää te kuten haluatte.
Jos mies ei voi ruokkia lasta, mä en ruokkis miestä.