En varmana lähe synnyttää tänä yönä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja InCase
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

InCase

Jäsen
29.09.2011
626
0
16
Tunnin ajan tullu 10 min välein suht kivuttomia supistuksia. Nyt alkaa tuntua jo siltä et vois ottaa panadolia...
Mä en oo edes ehtiny kysyä mun äitiä lapsenvahdiksi(enkä mä ketään yöllä halua herättää, onko niillä edes puhelin päällä). Toivon et nää loppuis pian, haluun nukkua kun miehelläkin työpäivä huomenna.
Eikä viikkojakaan sen puoleen ku vasta 36+5.

Mut mieti, jos sun lapsi syntyis vappuaattona, niin sulla olis vuodessa yhdet bileet vähemmän järjestettävänä! Ja muistat helposti päivän! Älä nyt yhtään väheksy tätä mahdollisuutta!
nim. läpikypsä lastenkutsuihin...

Mulle sopis kyllä 1.5 ihan hyvin. Tai edes 30.4 mut silleen et lapsenvahtia tarttis vasta aamu kuuden aikaan. Ei yöllä.
Esikoinen syntyi 37+5 joten tässä olis vielä viikko siihen. Onneksi lapsenvahdilla alle 2 km matka ja sairaalaankin vaan 12 km.

Ap taisi lähteä synnyttämään, onnea!

No en lähteny(nyt kyllä vähän ärsyttää sitten se) nukahdin kahden jälkeen. Nyt ymmärrän väärät hälytykset, sillä mulla ei ollu esikoisesta lainkaan tämmöstä. Se oli tosi kyseessä kun supistuuksiin yöllä heräsin.
Katotaan ens yönä.

Ilmeisesti mulla on viikon ajan tullu limatulppaa, viikko sit se oli vaaleenpunasta ja viime yönä tuli "räkävana" ruskeen sävysenä.

Hei, näköjään jollain muullakin samoja fiiliksiä kun mulla on täällä ollu :D Viime yö meni kärvistellessä johonkin kahteen asti, ja mietin vaan, että perkele mähän en mihinkään lähde ennenkun vappu on ohi. Onneks ei tarvinutkaan sitten.. Tosin pari yötä jo supistellu ja vähän väliä joutunu miettimään, että pitääkö sittenkin lähteä? Ei oo heleppoo.

Ja todellakin aion ottaa nyt tän ja huomisen päivän rauhallisesti, ettei nyt alkais syntymään. Miksikö ? Meillä ei oo lapsenvahtia vapuks, enkä todella halua mennä ilman miestä synnyttämään :/

Kahtoo vaan, nyt tää kiusaa oikein urakalla ( RV 38+4 tänään ) , ja kun manailen ääneen niin tää ei ole syntyny vielä juhannuksenakaan...

Yhteistyössä