Ei ollut varaa siihen. Joutuisi maksamaan sekä asuntolainan lyhennystä että vuokraa ja täällä ei talot mene kaupaksi.Ettekös te just olleet muuttamassa vuokrakolmioon?
Ootteko ees kokeillu meneekö talo kaupaksi??
Ei kukaan halua vuokrata. Täällä paremmassa kunnossa isompia taloja vuokrattavana vaikka kuinka paljon.kokeilkaa laittaa vaikka se vuokralle.
Miksi ei muka niin pientä taloa voisi olla?Mun mielestä on outoa, jos kolmihenkinen pikkulapsiperhe ei mahdu asumaan omakotitalossa. Ei niin pientä taloa voi ollakaan, ettei mahtuisi.
Jos myytäisiin tämä niin meille jäisi vielä velkaa vaikka tämä olisi myyty, ei sellainen kauppa kannata.Kyllä se on vähän niin ku jossain asunto-ohjelmassa joku välittäjä sanoi "mikä tahansa menee kaupaksi kunhan hinta on oikea".
Joka tapauksessa, järjestäkää nyt sille lapselle jostain nurkasta joku oma soppi. Sen ei tarvii olla iso. Mulla oli yhdes välis olohuoneen nurkkaan rajattu kirjahyllyllä sellanen kolo johon just mahtui sänky ja pieni yöpöytä. Olin ihan tyytyväinen, oli kuitenkin jokin oma tila.
Ei pidä enää paikkaansa tuo välittäjän sanoma. Kaikia taloja ei huolita edes myytäväksi.Kyllä se on vähän niin ku jossain asunto-ohjelmassa joku välittäjä sanoi "mikä tahansa menee kaupaksi kunhan hinta on oikea".
Joka tapauksessa, järjestäkää nyt sille lapselle jostain nurkasta joku oma soppi. Sen ei tarvii olla iso. Mulla oli yhdes välis olohuoneen nurkkaan rajattu kirjahyllyllä sellanen kolo johon just mahtui sänky ja pieni yöpöytä. Olin ihan tyytyväinen, oli kuitenkin jokin oma tila.
Kyllä.Olette siis kokeilleet eikä halukkaita ole?