En uskaltanu avata äsken ovea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minddu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minddu

Aktiivinen jäsen
09.03.2006
1 174
0
36
Meidän oven takana harnoin käy ketään joka soittaa ovikelloa ju nyt se soi, hiippailin ikkunan taa kattomaan niin joku ukko seiso siellä selkä ovelle päin. Näki se varmaan kun on eteisessä valot että joku on kotona vaan en uskaltanu avata kun ei isäntäkään oo täällä, ollaan kuopuksen kanssa kaksin. Nyt mun vainaharhanen puoli alkaa nostaa päätään... :/

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
minä avaan ronskisti oven aina kun ovikello soi :D

hulluko? :xmas:

niin mäkin.. samanmoinen hullu :wave:

Niin mäkin. Tosin jos vaikka keskellä yötä sois ovikello niin ainakin hiippailisin varovasti kattomaan ovisilmästä kuka siellä on.

Oli jotenki huvittavaa, kun olin yhdellä kaverilla käymässä ja sillä soi ovikello. Tyyppi ihan hädissään kysy multa et apua, mitä mä teen... Öööö, avaa ovi esimerkiksi?

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:

Niin mäkin. Tosin jos vaikka keskellä yötä sois ovikello niin ainakin hiippailisin varovasti kattomaan ovisilmästä kuka siellä on.

Oli jotenki huvittavaa, kun olin yhdellä kaverilla käymässä ja sillä soi ovikello. Tyyppi ihan hädissään kysy multa et apua, mitä mä teen... Öööö, avaa ovi esimerkiksi?

Oliko telkkarilupa maksettu? ;)

En miekään avaa, jos en tiiä kuka ovella on..meillä vaan kun ei saa ees kurkattuu ovisilmästä salaa, kun esikko huutaa kurkku suorana ja juoksee ovelle :/

Vielä vähemmän avaan jos mies ei oo kotona..

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:

Oliko telkkarilupa maksettu? ;)

No sitä en tiedä. :D Mut tää samainen kaveri ei uskalla lähteä 50 metrin päässä olevaan kauppaan enää sen jälkeen kun aurinko on laskenut ja on hämärää, et ehkä sitä pelotti joku muu ku tvlupatarkastaja :whistle:

Yhteistyössä