En uskalla tehdä raskaustestiä...

Oon tehny niin monta kertaa turhan testin ja se on aina yhtä kamalaa kattoa sitä negaa, että nyt kun oikeesti ehkä ois syytä ni en silti uskalla. Taidan tehä vasta kun menkat on jotain 3 viikkoo myöhässä. Nyt siis kp 42 ja laskin keskiarvon noista mun kiertopäivistä niin se ois 33,8 kp. Eli siis jo yli viikon myöhässä ainakin, riippuu nyt miten lasketaan ni ehkä enemmänki. Menkkamaista juilintaa on jatkuvasti ja aina luulen et menkat alkaa mut ei ne vaan oo alkanut.... Tää hermoilukin on oikeesti typerää, koska sillä testillähän se selviäis, että onko mitään jännättävää, mutta en haluu luopua mun raskaus illuusiosta jos se ei ookkaan totta. Ja vielä enemmän suututtaa, jos se on nega mut menkatkaan ei ala!

Onko muita hermoilijoita, jotka ei uskalla testata?
 
Tuttu ongelma :)

Ja kaikein ärsyttävintä on se, että menkat saattavat olla myöhässä juuri jännittämisen takia ja sit ku tekee nega-testin, niin saman tien alkaa menkat :(

Mieluummin sitä pitää kiinni siitä mahdollisuudesta edes hetken.

Pidän peukkuja sulle :hug:
 
Ehkäpä ne menkkamaiset juilinnat johtuukin raskaudesta. Sitten jos saisit plussan niin voisit riemuita ja hihkua. Ja jos nega niin surkuttelisit asiaa ja sitten se olis sillä selvä. Nyt vain jahkailet ja funtsailet asiaa.

Itselläni oli joka raskauden alussa kamalat menkkamaiset juilinnat ja olin varma että menkat alkaa. Tsemppiä
 
Tiedän, tiedän... pitäis tehä =) Mut en silti tee ainakaan ennen ens viikkoa. Toinen hyvä keino millä saa menkat alkamaan on se, että sanoo miehelle et nyt mun menkat on myöhässä... sillo ne alkaa just. Pitäsköhän kokeilla sitä ja sit jos ne ei vielkää ala ni sit ois ehkä testin paikka... Onpas tää nyt helppoo ja fiksuu =)
 
Mulla ihan sama tilanne. Oon tehny kp 27 ja 33 negat. Enää en halua nähdä sitä negaa :( Ja nyt on kp 38. 30 on ollut maksimi mikä on ollut..
Meillä olis kaapissakin yksi testi jäljellä, mut en vaan uskalla tehdä sitä..
 
Mullakin on kaks testiä odottamassa mut ei uskalla.Eilen sanoin miehellekin että nyt menkat on myöhässä eikä ne vieläkään oo alkanut... toisaalta huomenna ois vapaapäivä et ois aamulla aikaa testin kaa näpräillä mut apuaaaaa... =)
 
Okei, nyt päätin, että huomen aamulla on totuuden hetki. Jos en oo raskaana ni lähen terassille lohduttautumaan. Mutta on kyllä tissit turpeessa ja menkkavihlontaa edelleen, että lupaavalta näyttää. Huomiseen siis! =) Pitäkää peukkuja!
 
No hitsi, negahan se oli. Mutta tissit on kipeet ja eilen oli koko illan alamaha kipee ja aika kovaakin menkkajuilintaa mut ei tippaakaan verta. Nyt jo kp 44. No kai se on vaan ooteltava ja sit mentävä lääkäriin, jos menkat on kadonnut. Mulle ei oo kertaakaan käyny silleen et menkat ois jääny välistä sen jälkeen ku lokakuun lopulla jätin pillerit pois. Pisin kierto oli 39 ja sekin ainoa laatuaan, silloin ei ees ollu minkäänlaisia oireita, joten aattelin et en ehkä ees ovuloinu, mut nyt oireita. Mihkään oireisiin siis ei voi luottaa. Taidanpa siirtyä haaveilemaan tonne myöhäsiin plussaajiin :)

Paljon onnea Rauna!
 
Minun kiertoni on 30 vrk, mutta tässä raskaudessa sain negoja vielä kiertopäivillä 40 ja muistaakseni enemmänkin. Siis ihan selkeitä negoja, ei haamuja edes. Oireet olivat kuitenkin minusta ilmiselvät ja jotenkin vain tiesin olevani raskaana, niinpä jatkoin testin tekoa, ja yhtenä päivänä, 2 vrk viimeisen negan jälkeen sain tumman ja selkeän plussan!
Ei ne testit aina plussaa näytä vaikka raskaana olisikin, minullakaan ei kai vain ollut hormonia tarpeeksi virtsassa, oviskin kun oli ollut viikkoa myöhemmin, kuin laskennallisesti pitäisi!
 
Älä vielä luovuta!
Mutta voihan tosiaan olla niinkin, että kova jännäys on saanut nyt kierron pysähdyksiin jak un nyt sitten testasit stressi ehkä lientyy ja kierto loppuu...mutta toivotaan tietysti samanlaista sattumusta kuin templellä =)

Tsemppiä tsemppiä :D
 

Yhteistyössä