En uskalla mennä vessaan!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mä plussasin tänään ensimmäistä kertaa vuoteen ovulaation! Mies lähti ajelemaan tunti sitten monen sadan kilometrin päähän ja palaa loppuviikosta. Ennen hänen lähtöä, harrastettiin seksiä. Siitä nyt aikaa n. 1,5h ja edelleen makaan sängyllä haarat tiukasti kiinni että nuijapäät pysyy sisällä :D

Armoton vessahätä, nyt vessaan en uskalla mennä etten nyt pilaa tätä. Tämä kun oli ainut mahdollisuus hän ovulaation aikana, mieheni matkan vuoksi!!!://

Mees nyt vaan sinne vessaan jo. Kauanko ap aattelit maata? Ei se raskautuminen tarvi temppuja kun on tapahtuakseen. Tuo kersa sai alkunsa siitä yhdestä ja ainoasta kerrasta kuussa ja sillonki lähin heti pesulle. Kokeiltiin kyl toi makaaminen jne muttei sillo mitää tapahtunu.

Ihana! :D

Mulla tuli mieleen tosta kun viimeistä lasta miehen kanssa oltiin tekemässä. Mies oli reissuhommissa silloin ja laskenut lomat sitten mun kierron mukaan. Sitten yksi aamu (kun miehen oli määrä saapua lomalle) mä bongasin ovislimat ja soitin heti miehelle että suoraan kentältä petiin vaimon kanssa niin pistetään vauva alulle. Ja tuossahan tuo 6v pojanmölli nyt mennä viuhtoo. :) Olispa ap sitten kiva tietää että jos tärppää nyt niin kumpi tulee. Mä veikkaan vahvasti poikaa.. ;)

Yhteistyössä