en uskalla lähtä autoileen korkkarit jalassa *nolo*

sanoin tolle mun siskollekki nii se alko nauramaan ja sano että ajaahan ne muutkin :eek:
en minä uskalla :ashamed: tuntuu että ne kengät jotenki luistaa siitä polkimelta poissa ... :ashamed: :ashamed: :ashamed:
oonko mä nyt ihan väärässä vai oikeessa?
 
vakava
Autokoulussa muinoin suositeltiin, että sandallit, puukengät, lenkkarit ja korkkarit on pahasta. Pitäisi olla sellaiset kengät, joilla on hyvä tuntuma polkimiin, eivätkä pääse lipeämään. Autoilu on käytännöllistä puuhaa, ei hienostelua. Siinä on ihmishenkiä pelissä.
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Ihan hyvin voi korkkareilla ajaa. Mä ajan niillä mun "horo"saappailla ja niis on 15 cm korkoo :D
Joopeli poliisi voisi kyllä pamputtaa ja sakottaakin jos tuollaisilla ajelee.Jos nääs kiinni jää sopivasti....
 
vieras
mä en osaa korkkareilla ajaa,varsinkaan sellasilla missä on suippo ja pitkä kärki,ja kerran mulla on se kärki jääny jumiin sinne jonnekkin polkimen taakse,pieni paniikki meinas iskee ku jalka ei lähe irti
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Ihan hyvin voi korkkareilla ajaa. Mä ajan niillä mun "horo"saappailla ja niis on 15 cm korkoo :D
Joopeli poliisi voisi kyllä pamputtaa ja sakottaakin jos tuollaisilla ajelee.Jos nääs kiinni jää sopivasti....
jahas. ja tähän nyt finlexistä linkki missä korkeat korot lailla kielletään ajokenkinä :attn:



 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Ihan hyvin voi korkkareilla ajaa. Mä ajan niillä mun "horo"saappailla ja niis on 15 cm korkoo :D
Joopeli poliisi voisi kyllä pamputtaa ja sakottaakin jos tuollaisilla ajelee.Jos nääs kiinni jää sopivasti....
jahas. ja tähän nyt finlexistä linkki missä korkeat korot lailla kielletään ajokenkinä :attn:
Ja mielellään ne rajat jotka on sallittuja korkoja (siis jos sellsia on) 2-7 cm? Vai riippuu setä seriffin kolmannesta jalasta? jos on enemmän korkoo jalassa ku housuissa täytettä niin saa sakot?
 

Yhteistyössä