en tykkää olla pullea..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rulla...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rulla...

Vieras
En vaan voi sietää tätä inhottavaa turvonnutta pyöreähköä ulkomuotoani. Ylipainoa on vaan 1kg. Mutta se häiritsee ja todella paljon sillä painoin ennen 7kg vähemmän. Vatsa pullottaa ja roikkuu. Olen nykyään tasapaksu. Mitä tapahtui kapealle vyötärölleni. Näytän siltä kun olisin rösähtänyt kasaan kuin joka olisi poistanut pätkän selkärangastani. Hyi mikä oksettava pyöreä tantta olen :(

Poistin ruokavaliosta kaikki herkut ja turhat hiilarit, pienet annoskoot käytössä. Syön max 1000kcal päivässä. 6viikkoa menny paino vajaa kilon tippunut mutta nyt ei enempää tipu ei millään.

En pidä itsestäni näin :(

Oletko kokeillut muotoilevia alusvaatteita, niillä saa mukavasti litistettyä oikeista paikoista.
Jos ostat laadukkaat, niin saa materiaalista, joka on mukava päällä.

Tietty uimapuvun kanssa ei mene,mutta normi vaatetuksen kanssa saa kropan paremman näköisenä.
Sitten samalla laihduttaa, niin saa lopulta noi pois, kun oma kroppa on kunnossa.

Jos et vielä käytä, niin käy kaupassa sovittamassa.

Ei todellakaan ole mikään provo. Liikuntaa en tällä hetkellä juuri harrasta mutta nyt olen pikkuhiljaa yrittämässä muutosta siihen.

En käsitä mikä aloituksessani olisi provoa?

Tämmöinen vinkki mulla on: Lopeta syöminen klo 18.00 jälkeen. Olen itse tällä dieetillä ja tämä on suorastaan elämäntapa. Kuulin tästä ja tämän tehokkuudesta miespuoliselta serkultani.

Yhteistyössä