En "tykkää" jostain ruoasta, vaikken ole ikinä ees maistanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kfkdd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kfkdd

Vieras
Monesti jokin ruoka on pahaa enkä suostu edes maistamaan, jotenkin pelkään pahaa makua suussa, vaikka eihän siihen kuole vaikka maistaisikin.
Tai pelkäänköhän sittenkin yökkäysrefleksiä? Onko jollain muulla samaa?

Mies opettanut mua syömään vaikka mitä. En syö kalaa, lihaa paitsi jauhettuna, homejuustoa jne jne enkä halua edes maistaa koska tiedän et maistuu pahalle

Oon yrittänyt päästä tuosta eroon ja ennakkoluulottomasti maistaa vaikka mitä, kunhan siinä ei ole sellaista raaka-ainetta, jonka jo ennestään tiedän pahaksi.

No en tykkää lihasta noin yleensäkkään joten en tykkää myöskään pekonista, jota mie sit kerran pakotti maistamaan.

Sama juttu katkaravut yms, simpukoita en oo ikinä ees suostunu maistamaan. Aurajuustoa suostuin kerran maistamaan vaikka haisikin hirveälle, sen jälkeen en ole maistanut mitään homejuustoja.

Maksalaatikosta en myöskään tykkää ja joskus 6 vuotiaana sitä viimeksi maistanut :D

Jos jossain ruoassa on vaikka maksaa niin en kyllä ees maista kun jotenkin pelkään sitä pahaa makua suussa

Hahaa :D Mä oon vähän samoilla linjoilla.. Ja vielä aikalailla samoista ruoka-ainestakin :D Voisin lisätä esim. pinaattikeiton, etten tasan maista on niiiiiiiiiiin etovan näköistä jo valmiiksi. Oli sitten lapsellista tai ei, mut en maista.

Jotkut ruoat ovat vaan sellaisia etten halua ikinä maistaakaan. En ikinä haluaisi edes maistaa mitään limaisia klimppimäisiä tai räkämäisiä olioita, etanoita, simpukoita. Puhumattakaan ostereista. ne pitää syödä elävältä, se on säälittävää ja yököttävää.
Melkein kaikkea muuta syön tai ainakin voisin syödä, jos puhutaan ihan Suomessakin yleisesti normaaleina pidetyistä ruuista. Ettei mitään apinan aivoja, mätää haita tai koiranlihaa.

Mulla toi liha on sellainen, koostumus tuntuu suussa niin inhottavalta, vaikkei maku kamala olekkaan. Mätiä en oo ikinä maistanut, jotain mätitahnaa menin vahingossa kerran maistamaan ja hyi yrjö milt se maistui. Talkkunajauhoa oon lapsena maistanut ja siitä on aivan kamalat muistikuvat joten sitäkään en tule ikinä enää maistamaan

Sama täällä. Viime vuosina oon tosin yrittänyt aina maistaa kaikkia ja vaikka ekalla kerralla ei niin kovin hyvää oliskaan niin muutaman maistamisen jälkeen voi olla jo herkkua. Mut maksaa en maista ja homejuustosta ei hyvää saa millään maistamisilla.

Ja lisäksi, en olllu maistanut ruusukaalta ku "tiesin" etten siitä tykkää. Kerran rupes sit tekemään sitä ihan järjettömästi mieli (vaikka en ollu maistanut siis) ja voi että se on hyvää!

Joo, mäkin "tiedän" monesta jutusta et ne on pahoja :D

Lihahyytelö :X ei kyllä kävis mielessäkään mennä maistamaan.

Kumma juttu, vaikka ei siihen pahaan makuun kuole ja sen saa juomalla pois suusta :D

[QUOTE="A.p";27196723]Joo, mäkin "tiedän" monesta jutusta et ne on pahoja :D

Lihahyytelö :X ei kyllä kävis mielessäkään mennä maistamaan.

Kumma juttu, vaikka ei siihen pahaan makuun kuole ja sen saa juomalla pois suusta :D[/QUOTE]

Maista Wotkin'sin lihahyytelöä, voin kertoa että se on älyttömän hyvää :p Mä inhosin sitä niin kauan kunnes joskus "ihan vahingossa" tulin maistaneeksi sitä otkinin hyytelöä.

[QUOTE="minnipinni";27196675]Hahaa :D Mä oon vähän samoilla linjoilla.. Ja vielä aikalailla samoista ruoka-ainestakin :D Voisin lisätä esim. pinaattikeiton, etten tasan maista on niiiiiiiiiiin etovan näköistä jo valmiiksi. Oli sitten lapsellista tai ei, mut en maista.[/QUOTE]Pinaattikeittoon heität keitetyn ja silputun kananmunan sekaan. Se on hyvää :)

Sama täällä, monta asiaa joita en ole koskaan maistanu ja sit jos kysytän että tykkäänkö niin sanon että en, vaikka tosiaa en edes tiedä miltä se maistuu :D

esim. tänä vuonna maistoin ensimmäisen kerran voileipäkakkua. jotenki tuntu inhottavalta yhdistelmältä voileipä ja kakku, mutta sehän olikin nannaa :p

Miulle naudankieli on sellainen mitä en edes suostu maistamaan, sen ulkonäkö jo on niin karsea.

Yhteistyössä