En tulisi hulluksi ilman lapsia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meillä näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meillä näin

Vieras
Voisin mennä parin päivän lomalle ilman lasta. Voin myös hyvillä mielin viettää omaa aikaa kuntosalilla, kaupungilla ym.

:D Eikä tee tiukkaa jättää yhdeksi yöksi tai kahdeksikaan hoitoon tuota vuoden ikäistä. Eipä tuo ole kyllä vielä ollut, mutta en kuole siihen sitten kun hän on hoidossa yön yli. En ole niitä äitejä joiden KOKO elämä on lapset, lapset, lapset. Se olisi ahdistavaa olla kiinni jossain niin että pitää sanoa, ettei pärjää ilman lapsia :o

Niin no joku raja kaikella.
Joku tunnin harrastus, mikäs siinä, plussaa vain.
Mutta mikä vika siinä on, että ensin ajattelee asiaa lapsen kannalta?
Eikös se ole vanhemman tarkoitus?
Ei siis mikään 1 tunti / viikossa harrastukset, vaan nämä viikon poissaolot...

meillä on ollut joskus 2 päivää hoidossa, ja aika tiukkaa tekee se 2päivää, tulee kauhee ikävä, ja ollaan miehen kans oltu et hui ku tääl on nii hiljasta ym. :)

mut siis kivaa on et ovat joskus hoidossa, mut 2 päivää tosi maksimi mulle vain :)
1 päivä on paras :)

itse ajattelen että se kellä on rupi niin raapikoon :) ei mullakaan tiukkaa tee. Mutta en vie hoitoon ellei hoitaja itse halua, isä kattoo kun käyn salilla tai iltaa viettää. on onneks sentään niin kiva, kaikki isit ei oo :( jos lapsukaista pyytää mummi tai vara mummi hoitoon, ei tuu tekemisen puutetta ollenskaan. oon niin paha ihminen :) tyttökin tykkää viettää laatuaikaa edellämainittujen kanssa. Ei tarvinnut multakaan pienenä kahta kertaa kysyä haluanko mennä mummolaan:)

Yhteistyössä