en tule tänne enää koskaan!

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
Minusta tuntuu, etten halua enää koskaan tulla tänne palstalle. Täällä vaan huomaa, kuinka ilkeitä ja ennakkoluuloisia ihmiset ovat. Täällä näkee sellaisia asioita, joita ei koskaan halunnut uskoa ihmisistä. Olen tosi naivi, mutta haluaisin uskoa, ettei ihmiset täysin pahoja ole. Silti täällä tahallaan morkataa ja ilkeillään ja kun nähdään, että toinen pahottaa siitä mielensä niin innostutaan vaan lisää.

Luojan kiitos, minun ei normaalielämässä tarvitse olla missään tekemisissä näiden ihmisten kanssa. En olisi todellakaan kuvitellut, että nykymaailmassa voi olla vielä ihmisiä, jotka väittävät jonkun AVIOMIEHEN olevan homo, koska tämä osaa ommella. Tällaisia pettymyksiä ihmisiin tulee täällä joka päivä. Olen niin pettynyt teihin naiset. Kiitos ja näkemiin!

(ps. tiedän täällä olevan myös ihania, älykkäitä, ajattelevaisia, empaattisia ja mukavia ihmisiä. onneksi teitä on olemassa :heart: )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:53 Candide kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:52 vieras kirjoitti:
Ensinnäki kateelliset (niitten miehet pitää sohvaa paikoillaan) tuollaista väittää ja toisekseen ei homoissa oo mitään vikaa.
Mutta missä sanotaan, että ompelutaito liittyy mitenkään seksuaaliseen suuntautumiseen? :D
Onkohan nämä kirjotukset nyt ihan oikeassa ketjussa?
 
harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:52 vieras kirjoitti:
Ensinnäki kateelliset (niitten miehet pitää sohvaa paikoillaan) tuollaista väittää ja toisekseen ei homoissa oo mitään vikaa.
no ei tietenkään homoissa ole mitään vikaa, mutta jokseenkin ikävä väite on, että oma aviomies olisi homo. ja pääasia jutussa on se, että ollaan noin umpimielisiä, ettei miehen sukupuolinen suuntautuminen on kiinni siitä ompeleeko se vai ei...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:54 vera kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:53 Candide kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:52 vieras kirjoitti:
Ensinnäki kateelliset (niitten miehet pitää sohvaa paikoillaan) tuollaista väittää ja toisekseen ei homoissa oo mitään vikaa.
Mutta missä sanotaan, että ompelutaito liittyy mitenkään seksuaaliseen suuntautumiseen? :D
Onkohan nämä kirjotukset nyt ihan oikeassa ketjussa?
Eivät mielestäni ainakaan väärässä =)
 
harmailen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:49 harmaana kirjoitti:
Luojan kiitos, minun ei normaalielämässä tarvitse olla missään tekemisissä näiden ihmisten kanssa. En olisi todellakaan kuvitellut, että nykymaailmassa voi olla vielä ihmisiä, jotka väittävät jonkun AVIOMIEHEN olevan homo, koska tämä osaa ommella. Tällaisia pettymyksiä ihmisiin tulee täällä joka päivä. Olen niin pettynyt teihin naiset. Kiitos ja näkemiin!

(ps. tiedän täällä olevan myös ihania, älykkäitä, ajattelevaisia, empaattisia ja mukavia ihmisiä. onneksi teitä on olemassa :heart: )
:whistle: :whistle:
Mistäs tuon tietää,eihän täällä kukaan omalla nimellään ole (osa omalla kuvallaan tosin mut vaan osa).
Varsinkin me harmaat voidaan olla vaikka ap:n lapsen opettaja,lähikaupan kassa tai päiväkodin hoitaja. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:55 harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:52 vieras kirjoitti:
Ensinnäki kateelliset (niitten miehet pitää sohvaa paikoillaan) tuollaista väittää ja toisekseen ei homoissa oo mitään vikaa.
no ei tietenkään homoissa ole mitään vikaa, mutta jokseenkin ikävä väite on, että oma aviomies olisi homo. ja pääasia jutussa on se, että ollaan noin umpimielisiä, ettei miehen sukupuolinen suuntautuminen on kiinni siitä ompeleeko se vai ei...
Musta on taas jotenkin kamalan hämmentävää että joku oikeesti jaksaa loukkaantua palstalla vilisevistä omituisista kommenteista :/ Mun miestä on täällä säälitty (en kyllä muista mihin liittyi) joskus oikein porukalla, mutta en paljon hetkahtanut. kerroin miehelle että nyt lauma naisia sitä säälii ja saatiin hyvät naurut. Jos sitä epäiltäisi homoksi (mikä ei olis ees kovinkaan omituista meidän miekkosen jos tuntee) niin saatais illalla hyvät naurut. Näillä palstoilla jos ja kun haluaa roikkua niin pitää tehdä itselleen selväksi että mitä odottaa ja haluaa täältä ja pitää olla sinut itsensä kanssa. Kun virtuaalimaailmaan mahtuu monelaista persoonallisuutta, ja sivupersoonia vielä enempi.
 
mie
Katso asiaa laajemmin. Mua lähinnä hymyilytti ne harmaiden viestit. Jotkut ovat oikeasti tosi ... (jätänpä sanomatta) tai sitten provosoivat tahallaan.

Joillekin elämä on mustaa ja valkoista ja sitä, mikä pienessä piirissä pyörii... :whistle: Ei kaikilla ole kykyä ajatella muutoin kuin omasta näkökulmastaan. Tyyliin: jos mun ukko ei ompele, niin ei muutkaan voi.
 
ymmärrän kyllä, että herkimmät hermostuu näistä jutuista, mutta mua kyllä lähinnä huvittaa tuo ompelukohu... mun oma elämä on jotain ihan muuta kuin tää palsta, ja täällä on harmaana niin helppo sanoa kenelle vaan mitä vaan =) eli mä kun olen täällä oma itseni, niin eipä mua täällä mikään voi loukatakaan =)
 
harmaana
Kyse ei ole siitä, että loukkaantuisin. Eikä siitä, ettenkö osaisi nauraa harmaiden viesteille. Sillä, kyllä, tuota ompeluketjua lukiessanikin todella nauroin näiden eräiden harmaiden kommenteille.
Kysymys on ihmisiin pettymisestä. Siitä, että minä todella jo luulin, että ihmiset ymmärtää. Kun lähipiirissä hitaimmatkin alkaa vihdoin tajuta asioita, sitä kuvittelee, että maailma muuttuu. Ja täällä sitä vaan pettyy ihmisiin joka päivä... En halua ajatella, että nuo ihmiset, jotka todella tuntuvat nauttivan toisten haukkumisesta saattavat todella olla hoitamassa lastani, sillä silloin en voi enää luottaa kuin itseeni.
Minä en halua tietää tuollaisten ihmisten olemassaolosta!
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 15:10 harmaana kirjoitti:
Kyse ei ole siitä, että loukkaantuisin. Eikä siitä, ettenkö osaisi nauraa harmaiden viesteille. Sillä, kyllä, tuota ompeluketjua lukiessanikin todella nauroin näiden eräiden harmaiden kommenteille.
Kysymys on ihmisiin pettymisestä. Siitä, että minä todella jo luulin, että ihmiset ymmärtää. Kun lähipiirissä hitaimmatkin alkaa vihdoin tajuta asioita, sitä kuvittelee, että maailma muuttuu. Ja täällä sitä vaan pettyy ihmisiin joka päivä... En halua ajatella, että nuo ihmiset, jotka todella tuntuvat nauttivan toisten haukkumisesta saattavat todella olla hoitamassa lastani, sillä silloin en voi enää luottaa kuin itseeni.
Minä en halua tietää tuollaisten ihmisten olemassaolosta!
Tervetuloa elämän realiteetteihin! Tällaistä se on ja tulee olemaan. Kyynikkona olen jo luovuttanut. En enää jaksa uskoa positiiviseen muutokseen. Elämä on helpompaa, kun ei ole liian idealistinen. Silloin ei hakkaa päätään turhaan seinään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 15:04 nytkypylly kirjoitti:
ymmärrän kyllä, että herkimmät hermostuu näistä jutuista, mutta mua kyllä lähinnä huvittaa tuo ompelukohu... mun oma elämä on jotain ihan muuta kuin tää palsta, ja täällä on harmaana niin helppo sanoa kenelle vaan mitä vaan =) eli mä kun olen täällä oma itseni, niin eipä mua täällä mikään voi loukatakaan =)
Jos sanoisit mulle ihan yksityisesti että sinun mies ompelee, niin kysyisin varmaan että onko se h.omo :eek:
Mutta ihan leikilläni kylläkin :D
Että jos minut tuntisi, niin tietäisi kyllä että 90% jutuistani on huumoria (mautonta, sairasta ja lapsellista) ja loput 10% pelkkää p.askaa ;)
Ikäväähän se on jos joku oikeasti ottaa tosissaan näitä juttuja, mutta eiköhän se kuitenkin fakta ole, että suurin osa jutuista on vaan sellaisia heittoja, ei mitään aitoja mielipiteitä.
 
harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 15:04 nytkypylly kirjoitti:
ymmärrän kyllä, että herkimmät hermostuu näistä jutuista, mutta mua kyllä lähinnä huvittaa tuo ompelukohu... mun oma elämä on jotain ihan muuta kuin tää palsta, ja täällä on harmaana niin helppo sanoa kenelle vaan mitä vaan =) eli mä kun olen täällä oma itseni, niin eipä mua täällä mikään voi loukatakaan =)
Just niin.
Just tän takia mulla ei ole aikomustakaan "mustua"!
:wave: =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 15:13 Kotilehmä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 15:04 nytkypylly kirjoitti:
ymmärrän kyllä, että herkimmät hermostuu näistä jutuista, mutta mua kyllä lähinnä huvittaa tuo ompelukohu... mun oma elämä on jotain ihan muuta kuin tää palsta, ja täällä on harmaana niin helppo sanoa kenelle vaan mitä vaan =) eli mä kun olen täällä oma itseni, niin eipä mua täällä mikään voi loukatakaan =)
Jos sanoisit mulle ihan yksityisesti että sinun mies ompelee, niin kysyisin varmaan että onko se h.omo :eek:
Mutta ihan leikilläni kylläkin :D
Että jos minut tuntisi, niin tietäisi kyllä että 90% jutuistani on huumoria (mautonta, sairasta ja lapsellista) ja loput 10% pelkkää p.askaa ;)
Ikäväähän se on jos joku oikeasti ottaa tosissaan näitä juttuja, mutta eiköhän se kuitenkin fakta ole, että suurin osa jutuista on vaan sellaisia heittoja, ei mitään aitoja mielipiteitä.
sepä se =) ja jos juttelisimme kasvokkain, niin viesti kulkisi helpommin, kun niin suuri osa on muuta kuin se itse sanottu asia... mä ainakin otan tän palstan lähinnä huumorilla ja siis jos näistä lähtee vetään herneet nenään, niin se on loputon suo =)
 
harmaana
\Tervetuloa elämän realiteetteihin! Tällaistä se on ja tulee olemaan. Kyynikkona olen jo luovuttanut. En enää jaksa uskoa positiiviseen muutokseen. Elämä on helpompaa, kun ei ole liian idealistinen. Silloin ei hakkaa päätään turhaan seinään.

[/quote]

Ei ei ei !!! :headwall: :headwall: minähän haluan hakata päätäni seinään! haluan olla idealisti, enkä suostu uskomaan, ettei maailma voi muuttua, koska silloinhan... täällä ei kannattaisi edes elää!
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 15:18 harmaana kirjoitti:
\Tervetuloa elämän realiteetteihin! Tällaistä se on ja tulee olemaan. Kyynikkona olen jo luovuttanut. En enää jaksa uskoa positiiviseen muutokseen. Elämä on helpompaa, kun ei ole liian idealistinen. Silloin ei hakkaa päätään turhaan seinään.
Ei ei ei !!! :headwall: :headwall: minähän haluan hakata päätäni seinään! haluan olla idealisti, enkä suostu uskomaan, ettei maailma voi muuttua, koska silloinhan... täällä ei kannattaisi edes elää!

[/quote]

noin minäkin jaksoin ajatella vielä 10 vuotta ja kolme lasta sitten. Ja hengissä olen, edellen! :wave:
 
Totta on, että huumorillahan tää palsta on otettava, MUTTA silti pistää ihmettelemään, että joku lapsekas edes viitsii haukkua toista homoksi ihan vaan ompelutaidon takia...voishan se sitten vaikka sanoa, että "onpas sulla erikoinen mies!" tms...mutta en kyllä itekään ymmärrä aina tätä hakkumalinjaa, kun ne samat asiat vois esittää pikkusen verran fiksumminkin...aikuisiahan me kaikki kuitenkin täällä ollaan...kai?
 
Olen tavallaan aloittajan kanssa samoilla linjoilla. Pettynyt minäkin olen monesti ihmisten raadollisuuteen... Ikävää, mutta näköjään totta.

Itse esim. sain muutaman aika purevan kommentin (jotka mode tosi poisti) ihan vain siksi, että mainitsin mieheni osallistuvan yösyöttöihin, vaikka on päivisin töissä. Tulihan toki fiksumpiakin kommentteja, mutta... Tietämättä pätkääkään tosiasioista ihmiset antautuvat mitä villeimpiin arvailuihin näissä teksteissään.

Niiden helmien vuoksi, joita palstalla kuitenkin myös kirjoittelee (ne sympaattiset ja empaattiset :hug: ), olen halunnut yhä täällä vieraillut.
 
harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 15:21 kirkaskyynel kirjoitti:
On varmaan parasta, että et tule tänne enää koskaan jos todellakin pahoitat mielesi tästä soovasta ( :snotty: miten taipuu soopa?).
Äh, luultavasti tule kuitenkin... mutta taidanpa kuitenkin pitää taukoa. :snotty:
 
Mä olen aloittajan kanssa prikulleen samaa mieltä - tän palstan myötä mulle on auennut minkälaisia ääliöitä iso osa kanssaihmisistä on. HUOLESTUTTAVAA. Mä olin aiemmin ajatellut ihmisistä parempaa ja onneksi mulla on vielä se illuusio tallella, että lähipiiristäni ei kukaan ole niin ääliö kuin täällä moni loukkaavinen kommentteineen. Siis tahallisesti vielä loukataan eikä itsestä anneta mitään!
Olen lueskellut palstaa muutaman kuukauden. Oma linjani on ollut, että vastaan jos mulla on tietoa jonkun kysymykseen ja jos mulla on kysyttävää johon uskon palstalla tulevan asiallisenkin vastauksen, heitän kysymykseni millä sattuu nimimerkillä. Joskus saa naurut kun täällä lueskelee, mutta pääasiassa pahoittaa mielensä. Yritän siis avata vain asiallisen oloisia ketjuja ja vain silloin kun mulla ei ole y h t ä ä n tekemistä muuta.
 

Yhteistyössä