En todellakaan synnytä tänään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen odottanut synnytystä kuin kuuta nousevaa, nyt on kumminkin joku tulehdus alapäässä ja huomenna soitto neuvolaan. Mun tuurilla synnytys alkaa yöllä.... se olis kamalaa!

Ymmärrän kyllä tuskan, itsekin lähtisin heti muuten mielelläni, mutta sitten iski tämä vaiva vielä kaiken päälle.... ainakin luulen ettei ole kovin kivaa synnyttää jos tulehdusta ei ole ehditty hoitaa pois...

En tiedä mikä tulehdus, viikko sitten hoidin hiivan pois, nyt yhtäkkiä eilen alkoi taas kova kutina. Tänään lisäksi kirvelyä ja pahanhajuista vuotoa.. limakalvot turvonneet.

La tiistaina!

Ettei vaan olis tullut hiiva takas :( parempi varmaan käydä lääkärin kautta tarkistamassa asia... Mutta noin muuten synnytys saattaisi parantaa ainakin sen alttiuden saada se uudelleen! Hiiva on kyl ihan saatanasta, se kirvely ja kutina! Tsemppiä!

Mä kyllä lähtisin synnyttään heti tältä seisomalta (.makaan sohvalla..) jos saisin valita!! Viikkoja 37 eli ei toivoakaan, et vielä lähtis syntymään. Varsinkin kun muut on menny yli. En vaan jaksa tätä kömpelöä turvonnutta oloa!!!

Yhteistyössä