En todellakaan aio ikinä imettää ja menettää vartaloani!

• Viestiketjun aloittaja kaunis vartalo
  • Ensimmäinen viesti
kaunis vartalo
Ihmiset kinaa jostain imetyksestä ja ruikuttaa riippuriinoista. Ihan oma moka jälkimmäinen ja kinaamisesta voi tehdä lopun, kun tutkimusten mukaan länsimaissa imetys ja korvike on yhtä hyvä.

Olemme mieheni kanssa yrittämässä vauvaa ja kun sen saamme, niin en ikinä aio imettää milliäkään. Haluan, että olen kaunis ja vauva saa kaiken saman ravinnon korvikkeista.

Kumipallo
Olet sikäli ilmeisesti vaan tyhmä, että luulet imetyksen pilaavan rinnat. Jos haluat etteivät rintasi koskaan muutu, sinun kannattaa valaa itsesi betoniin, tai välttää ainakin raskaaksitulemista.

surrr
Ihmiset kinaa jostain imetyksestä ja ruikuttaa riippuriinoista. Ihan oma moka jälkimmäinen ja kinaamisesta voi tehdä lopun, kun tutkimusten mukaan länsimaissa imetys ja korvike on yhtä hyvä.

Olemme mieheni kanssa yrittämässä vauvaa ja kun sen saamme, niin en ikinä aio imettää milliäkään. Haluan, että olen kaunis ja vauva saa kaiken saman ravinnon korvikkeista.
Älä hei viitsi tulla raskaaksi. Vatsaasi voi tulla raskausarpia, saatat joutua sektioon, voit saada maksaläiskiä. Silmänalusesi tummuvat unenpuutteesta, hormonitasapainon heittely ohentaa tukkaa eikä sinulla ole enää mahdollisuutta käyttää rahojasi vain oman ulkonäkösi ylläpitoon.

"joku"
Aijaa, ei mulla vaan roiku rinnat vaikka imetin 1v2kk. Nykyään rinnat ovat isommat ja pyöreämmät kuin ennen raskautta :) Että joskus menee näinkin.

Ainut haitta jonka raskaus toi on arvet alavatsalla, mutta muuten vatsa on myös litteämpi kuin ennen raskautta (johtuen imetyksen laihduttavasta vaikutuksesta)

voivoivoi
No, älä vaan imetä.
Tiedätsä. Imetät tai et, rupsahtaa kuitenkin. Että ei kannata raskautua. Ja raskauden jälkeen jää ilkiät vatsamakkarat. Sektiosta tulee haava. Synnytyksessä levähtää.

Imetys nopeuttaa palautumista ja hoikistaa. Raskauden aikana rinnat turpoaa ja vaikka et imettäisi päivääkään, rinnat voi alkaa roikkua. Minulla ainakin rinnat palautui 2 vuoden imetyksen jälkeen ihan yhtä pyöreiksi kuin ennenkin. Reisiin tuli raskausarpia, niiltä ei voi välttyä jos on tullakseen vaikka kuinka olisit imettämättä.

"äitix2"
Mä kerran mietin ääneen, että voi, kun mulla on raskausarpia ja rinnatkaan ei ole niin timmit ku ennen, niin mies siihen, että " meillä on kaks poikaa ja se on parasta mitä meillä on, ja sä oot upea nainen ja aina vaan kauniimpi...jne.. Häkellyin!

provo ,mutta vastaan enivei.
että en ymmärrä tätä ajatusmallia edes - että raskaus/imetys PILAISI sen upean kropan. mä olen - onnekseni luulisin ? - oppinutkin ajattelemaan sen niin, että ei se pilalle mene vaan muuttuu.
mä olen 30-v ja saanut kaksi lasta. en mä oleta tai odota, että mun kroppa olisi kuin 18 kesäsellä tytönheitukalla, mutta mitä sitten. en taida tuntea ketään,jolla olisikaan - vaikka tekisi mitä. aika tekee tehtävänsä.
victoria beckham taitaa olla "super"mutsi tässä "palautumisessa" , mutta onko hänenkään kroppansa oikeastaan mitenkään ihmeellinen - laiha joo, mutta onko sekään nyt "Mitään".

ja ei.tämä ei tarkoita, että olisi itse jotenkin "luovuttanut" tai että peilistä näkyisi lihava, huolittelematon nainen,uskokaa pois :)

Raskausarvet, repeämät, kudosten venhtäminen (=sieltä sun täältä roikkuu), maksaläiskät, jne..
Sektiosta jää arpi. Leikkauksessa sulle laitetaan katetri, siinäkin voi mennä jotain vikaan. Sulle voi tulla pysyvää virtsankarkailua, riskinä on myös että sulkijalihas vaurioituu..

On siinä monenlaisia riskejä kun raskaaksi tulee. Kantsii miettiä ihan loppuun asti, ootko sittenkään valmis äidiksi, jos oman kropan ulkonäkö on kaikista tärkein. Mikä tahansa noista voi osua sun kohdalles, vaikket yhtään milliä imettäisikään.

Suosittelen, että lykkäät vauvahaaveita siihen asti, kunnes olet myös henkisesti kasvanut aikuiseksi.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24830299]Monia imetys hoikistaa :whistle:[/QUOTE]

Mua lihottaa. Jos en syö/juo paljon ja rasvaisesti, niin maidontulo vähenee selvästi. Ja silti se paljon syöminen lihottaa :( . Oon puolen vuoden imetyksen
jälkeen isompi kuin heti synnytyksen jälken.

No, yritän nyt syödä muuten terveellisesti (ei roskaruokaa) ja liikkua. Enää puoli vuotta runsasta syömistä ja sen jälkeen kroppa normaaliksi :) .

"kati"
Tähän ei voi todeta kuin että JAHA.

Ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka ostaisit lehmän takapihallesi josta sitten lypsät suoraan maitoa vauvallesi.Eikä pitäisi kiinnostaa ketään muutakaa?! Mitä se on teiltä pois jos joku on imettänyt ja toinen päättää olla imettämättä? Se ei ole teidän vauva.Se ei ole teidän kroppa. Neuvola kyllä puuttuu asiaan jos lapsi on jollainlailla vaarassa, (mikä tässä ei ole kyseessä).

Itse imetin 12kk. Mitäs sitte? Aivan yhtä hyvä äiti olisin vaikka olisin työntänyt pullon lapselle suuhun heti synnärillä! Ihme tuohua tää et porukka on ihan imetysfaanaatikkoja... Joo itseään kohtaan saa olla mutta muiden päätös EI kuulu teille.

Yhteistyössä