Pettää. (Tämä on minun mielipiteeni).
Tässä joitain kohtia (mitkä muistan) listasta, jossa tutkittiin pettäjän känny-käyttäytymistä.
Kumppanisi pettää sinua:
* Alkaa pitää kännykkää äänettömällä.
* Alkaa käyttää puhelinta, mennessään yksin ulos/vessaan.
* Pitää puhelinta näyttö alaspäin, ettei valo paljastaisi tekstiviestiä.
* Tekstaa öisin. (Tekstaa, kun luulee etten huomaa).
* Saa yllättäen paljon viestejä aikaisemmin mainitsemattomilta "työkavereiltaan".
* Vähättelee tai tulee kärttyisäksi, jos tiedustelet viestin lähettäjää/saajaa.
* Puhelin aina käden ulottuvilla.
Lisaa varmasti riittäisi ja tärkeitä pointteja varmasti unohdinkin. Omasta kokemuksesta niin kauan, etten kaikkia rumia kikkoja muista. Mutta toivottavasti miehesi ja sinä pääsette selvittämään asian mahdollisimman pian.
Toisen puhelimeen koskeminen on väärin ja laitonta. Eri tavalla väärin, kuin pettäminen, vaikka pettäminen ei olekaan laitonta - mutta aiheuttaa enemmän tuskaa petetylle, kuin toisen tekstiviestien lukeminen. Mutta henkilökohtaisia viestejä ei saa mennä lukemaan. Olen itse syyllistynyt kyseiseen ja molemmilla kerroilla olen saanut varmuuden pettämisestä tai muusta suhteen ulkopuolisesta hempeilystä. Kehottaisin kuitenkin kaikkia miettimään tekeekö sitä rikosta. Sama koskee sähköposteja ja kirjeitä.
Voimia paljon. Tiedän miten raskas aika sinulla on. Toivottavasti (mikäli kyseessä teillä on pettäminen) miehesi haluaa selvittää asian ja kokee huonoa omaatuntoa jne jne jne.
En osaa sanoa mitään enää. Kai tässä tuli liikaakin tätä tekstiä. Ajatukset aika sekaisin kyseisestä aiheesta. Monestakin syystä.