V
Väsynyt
Vieras
Mieheni joutui lomautetuksi heinäkuussa.Alussa oli vain että kestää 3-viikkoa ,sitten 2-viikkoa lisää jne.Enää ei edestyömaalta sanota miten kauan kestää.Työ on pienessä metallifirmassa ja metalliliitolta kestää päivärahojen saanti n 4kk.Eli talous on tiukoilla.
Itse olen töissä (vak.paikka ) ja kaikki 3 lasta koulussa.
Mies siis oleilee täällä kotona päivät yksin ja ei saa enää mitään aikaseksi.Kun tulen töistä kotiin (raskas vuorotyö) kaikki kotihommat odottavat .aamupalatiskit pöydällä,tiskipöytä täynnä miehen likaisia astioita,pedit petamatta(koululaiset petaavat itse aamulla),lattiat täynnä leivänmuruja ym.Siis KAIKKI kotityöt.
Tänänkun tulin aamuvuorosta .Olin herännyt jo 4.30mies kiukutteli kun ei ollut kananmunia jääkaapissa ja miksen ollut käynyt kaupassa kun hänellä nälkä.
sanoin etten ole ehtinyt kauppaan kun olen paljon töissä .Muuta en siihen tokaissut.Mies sitten kiukutteli ,että voi hän olla dieetilläkin.
Voi erlämänkevät.!!!
vanhin lapsi on nyt massutaudissa (13-v) ja hän sanoi ettämies oli nukkunut melkein siihen saakka kun iltap. tulin kotiin.
Nyt lähti käymään vanhempiensa luona.
Siis mitä minä tuolle miehelle teen???
Odottelee vain ettäpääsee töihin .Muualta ei ole töitäedesviitsinyt kysyä.
Itse olen töissä (vak.paikka ) ja kaikki 3 lasta koulussa.
Mies siis oleilee täällä kotona päivät yksin ja ei saa enää mitään aikaseksi.Kun tulen töistä kotiin (raskas vuorotyö) kaikki kotihommat odottavat .aamupalatiskit pöydällä,tiskipöytä täynnä miehen likaisia astioita,pedit petamatta(koululaiset petaavat itse aamulla),lattiat täynnä leivänmuruja ym.Siis KAIKKI kotityöt.
Tänänkun tulin aamuvuorosta .Olin herännyt jo 4.30mies kiukutteli kun ei ollut kananmunia jääkaapissa ja miksen ollut käynyt kaupassa kun hänellä nälkä.
sanoin etten ole ehtinyt kauppaan kun olen paljon töissä .Muuta en siihen tokaissut.Mies sitten kiukutteli ,että voi hän olla dieetilläkin.
Voi erlämänkevät.!!!
vanhin lapsi on nyt massutaudissa (13-v) ja hän sanoi ettämies oli nukkunut melkein siihen saakka kun iltap. tulin kotiin.
Nyt lähti käymään vanhempiensa luona.
Siis mitä minä tuolle miehelle teen???
Odottelee vain ettäpääsee töihin .Muualta ei ole töitäedesviitsinyt kysyä.