EN TAJUU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meille tuli miehen kanssa riitaa baariin menosta..Siis kun meillä on 2 lasta molemmat alle 2 v niin eilen sitten kysyi voiko mennä kaverilleen ottamaan ym..Sanoin sitten että juu voi mennä kuhan itsekkin saan joskus mennä kavereiden kanssa ja mies jää vuorostaan lapsien kanssa..mietti aika pitkää ja päätti sitten lähteä..Mun yks kaveri oli ollu kuskina, mies sitte rupes aukomaan että sitte jos sie meet ni jonku mun kaverin tulee olla "vahtina" koska mun kaveri oli niiden seurassa..ja että minä pääsen sitten kanssa lähtemään vasta 9 ku hänkin eilen lähti joka oli kuulemma mun vika ku asetan "ehtoja"..

Siis oikeest mun mielestä toi on tosi lapsellista käytöstä..eihän se mun päätös ole et mun kaveri ollu kuskina ym..et sitte pitäs joku "vahti" olla ei hitto oikeest..

Sanokaas mielipiteenne jooko??

Herää kysymys mitä mies teki itse reissullaan kun pitää valmiiksi jo sinua epäillä ja vahteja värvätä mukaan.
Ei ole ihan normikäytöstä tuo aikuiselta ihmiseltä.

tästä ollaan puhuttu jo aiemminkin , siis että mun mielestä molemmilla pitää olla oikeus joskus päästä..kauheen vaikeeta aina miehelle olis se jos mie ilman häntä menisin..kumma että itse sais mennä vallan hyvin ilman mua..

Yhteistyössä