en tajua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmästynyt

Vieras
mies kosi tässä viime viikolla ja vastasin myöntävästi.eilen aloin sit miettiä et mikäs päivä valitaan ja mies sanoi et elä hoppuile,mietitään rauhassa.
siis täh? MITÄ SITÄ PITÄÄ NYT PUOLTA VUOTTA PÄIVÄMÄÄRÄÄ MIETTIÄ JOS ON JO KOSINU??
muutakin mietittävää olis.

me valittiin saman tien päivämäärä ja varattiin kirkko, joka jouduttiin sitten perumaan ja häitäkin siirtämään, mutta tulihan ne kuitenkin pidettyä 29.6.07 :D

kun tiedän että avioliitto on miehelle tärkeä asia eikä varmasti kosi jos ei tosissaan olisi.viikonloppuna mietti vielä vuodenaikaa jolloin olisi mukavin mennä naimisiin ja nyt yht äkkiä ei päivämäärää voida miettiä.
miten mä nyt asian hoidan?mä en ala pitkitää tätä enää vuosien päähän.sanonko jos ei päivää päätetä unohdetaan koko juttu,vai onko tuo kiristystä?
sitä haluan välttää viimeiseen asti,en ole ikinä edes vihjaillut et eiköhän jo mennä naimisiin tmv.

Mun mies kosi aivan ihanasti mua joskus neljä vuotta sitten. Häät oli pari vuotta sitten. Aluks kosinnan jälkeen mulla oli että hip, hop kiireella naimisiin! Kuulostelin miestä ja tunnen hänet hyvin niin tiedän, että hän halusi edetä asiassa hitaasti, mutta varmasti luoteensa mukaisesti eli en hoputtanut. Älä painosta. Mies voi painaa vahingossa paniikki ja peruutusnappulaa ja tuntea olonsa ahdistetuksi. Toiset tarvii tuuppimista, mut kaikki ei.

Yhteistyössä