En taida jaksaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt äiti

Vieras
En todella taida jaksaa enää tulevaa yötä! Pian alkaa raastava huuto joka vain jatkuu ja jatkuu. Miehen on nukuttava ja illalla kun hän olisi kotona lapsi nukkuu. En jaksa enää valvoa ja kantaa vauvaa korvat särkyy ja päähän koskee.
Haluaisin todella lähteä ja jättää koko paskan.

sillon ku mä olin väsyneimmilläni, niin mies kanniskeli vauvan uneen. Voin sanoa, et se kävi noin tuhat kertaa nopeammin siltä. Varmsti johtui siitä, ettei sillä ollut samaa väsyvitutusta kuin itsellä.
Tyytyskö sun lapsukainen vaunuihin? Siis jos lykit niitä edestakasin tai heiluttelet?
Voisitko hankkia keinun ( tai lainata)?

Siihen kun sen opetat se ei ikinä nuku ilman kantamista.Omaan sänkyynsä se,itelle korvatulpat korviin niin saat nukuttua edes yhden yön.Nuku silloin kun vauvakin nukkuu.

Voi kuinka kurjaa. Minkä ikäinen vauva on? Onko kyseessä koliikki-itku? Mitäs jos et kantaisi vauvaa. Jos se kerta vaan itkee silti, niin sama kai se vaikka istuisit kiikkutuolissa sen kanssa.

mun lapsista yksi oli myöskin itkijä. Otin vaunut sisälle ja lykin niitä kotona edestakaisin. Sitten jätin vauvan sinne nukkumaan, enkä yrittänytkään siirtää omaan sänkyyn. Sitten jos heräsi hetimmiten uudelleen niin että tiesin ettei voinut olla nälkä niin tyynesti vaan aloitin uudelleen lykkimisen. Laitoin kyllä myös korvatulpat korviin niin hiukan vaimensi tuota sydäntä- ja hermoja raastavaa huutoa. Nukahti kyllä parhaiten tällä tavalla... ihan hieno 9 vuotias tuo nyt on... Tsemppiä vaan, tuo on kamalaa! ohi menee onneksi. Kyllä mieskin voi yhden yön valvoa vaikka töihin menisi seuraavana päivänä, ellei nyt ole esim. lentokapteeni tms...

Alkuperäinen kirjoittaja älä kanna:
Siihen kun sen opetat se ei ikinä nuku ilman kantamista.Omaan sänkyynsä se,itelle korvatulpat korviin niin saat nukuttua edes yhden yön.Nuku silloin kun vauvakin nukkuu.

Sulla ainakaan ei ole ollut koliikkivauvaa...

Ap:lle paljon jaksamista! Onko sulla ketään läheistä, joka voisi tulla hoitamaan lastanne joskus edes yhdeksi yöksi, että sinä ja miehesi saisitte nukkua kunnolla?

Kiitos teille vastauksista, koliikkivauva on. ei se mieskään niin hyvin nuku siinä huudossa isovanhemmat kaukana. En jouda enää kirjoittamaan alkaa jo ähkiä.

Yhteistyössä