En taida enää rakastaa miestäni....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäs nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäs nyt

Vieras
Tilanne lyhykäisyydessään tämä: Vuodenvaihteessa oli ERITTÄIN hiljaista makuuhuoneen puolella, koska miestä ei kiinnostanut.
Aikani sitä katsoin ja odottelin ja sitten päätin, että olkoot. Opin pärjäämään siis ilman. Pari kolme kuukautta hiljaiseloa, kumpikaan ei tehnyt aloitetta. Kunnes tuli kevät.

Miestä alkoi taas kiinnostamaan, alkoi lässyttämään ja hiplailemaan. Minä ahdistuin. Luulin ,että se johtuu siitä kun niin pitkä aika oli viime kerrasta. Mutta tässä kuukausien aikana olen havahtunut : mä en voi sietää tota miestä.

Mua ärsyttää sen tavat, ääni, kävelytyyli, puhetapa... siis ihan kaikki!! Lähden enemmän kuin mielelläni yksin kuin hänen kanssaan, vaikka ennen inhosin yksin olemista.

Onkohan tämä lopullista vai meneeköhän tämä ohi.. Yhdessä ollaan oltu jo lähemmäs kymmenen vuotta kumminkin ettei ihan helpolla viitsisi luovuttaa...

Olen yrittänyt "tulla toimeen" ja "sietää", mutta päivän parin päästä jokin puristaa kurkkua ja rintaa...

Mulla vähän sama tosin me nyt olllaan vasta n4v oltu yhdesssä. alkuhuuma mennyt ohi ja arkiintunut suhde. välil tuntuu ettei mikään tunnu enää miltään,kosketus, halaus mikään. kaikki menee samalla kaavalla. ei ole mitään ylläreitä. ei huomioida toista toinen on taas niin itsestäänselvyys.. :/ tai siltä tuntuu.. ehkäpä kunnon oma aika, viikko kaksi erossa tekis hyvää?

Mä katselin miestä joka inhotti mua joka päivä aina lisää ja lisää 2 vuotta liian kauan. Mies jotenkin yritti paikata välejä liiankin innokaasti joka tukahdutti välit vielä enemmän, mutta ei mulla ne tunteet enää tullut vaan ero tuli viimein. Mua rupesi ärsyttämään jo yhdessä syöminenkin :D Mulla on vaan yksi elämä ja en halunnut enää odotella muutamia vuosia korjaantuuko välit koskaan vai ei.

[QUOTE="mie vaan";26469142]Mulla vähän sama tosin me nyt olllaan vasta n4v oltu yhdesssä. alkuhuuma mennyt ohi ja arkiintunut suhde. välil tuntuu ettei mikään tunnu enää miltään,kosketus, halaus mikään. kaikki menee samalla kaavalla. ei ole mitään ylläreitä. ei huomioida toista toinen on taas niin itsestäänselvyys.. :/ tai siltä tuntuu.. ehkäpä kunnon oma aika, viikko kaksi erossa tekis hyvää?[/QUOTE]

miehen mielestä tauon jälkeen ei ole enää yhteistä tulevaisuutta. näin sanoi joku aika sittenku serkku ja sen mies oli kuukauden tauolla.

Minua alkoi yhtäkkiä ällöttää mieheni kaikki tavat,jutut,ilmeet ja liikkeet. Lähdin ja löysin toisen jonka kanssa olen ollut nyt 11 vuotta. Eikä ällötä.

Rakastaminen on tahdon asia. Eli sinä itse päätät rakastatko vai et. Kasva nyt aikuiseksi ja ota vastuu perheestäsi. Päätä että opettelet uudestaan rakastamaan miestäsi - sietämään sitä että hän on erillinen ihminen jolla on omat tavat ja tyylit. Päätä että rakastat, niin löydät ne tunteetkin uudelleen.

Yhteistyössä