En taas ymmärrä mistä mies oikein suuttui, just ku on menny hyvin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tein väärin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tein väärin

Vieras
Eilen illalla rakasteltiin pitkän kaavan kautta ja oli ihan mielettömään ihanaa.
Mies sit lähti töihin ja laitoin sille perään viestin, et "Rakastan siunua oma pieni munamieheni" ni helvetti se vetäisi herneen nenää ja vastas, et eipä sit tarvii enään sekstailla ku vittuilua saa vaan takas. Häh, en ymmärtäny ja en viitsiny enempiä kysellä moiselta hapannaamalta.

Voi kiesus! Onkohan tää provo!
Sähän suorastaan herjasit, että miehelläs on pienet vehkeet. :D
Mut ei se mitään, kun miehes kuitenkin tuntuu todella epävarmalta miehuudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23976662:
:laugh: Niin, voisko miehen itsetuntoa mahdollisesti hivellä enempää, kuin kutsumalla häntä pieneksi munamieheksi. Katkarapumies tai juustosuikeromies on myös aika hyviä siihen tarkoitukseen.

*harmailijoilla ei oo tykkää-nappia*

Siinähän se just onkin ku sil ei ole mitkään pienet vehkeet ja siksi uskalsin tuon viestin laittaakin. On itsekkin joskus sanonut, mulle et olen sun pikku munamies.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä tein väärin;23976694:
Siinähän se just onkin ku sil ei ole mitkään pienet vehkeet ja siksi uskalsin tuon viestin laittaakin. On itsekkin joskus sanonut, mulle et olen sun pikku munamies.

Sanooko se sen semmoisella kimittävällä munamies-äänellä? :D

Meidän molempien mielestä jo munamies itsessään on niin hirveä ja kaikki siitä tykkäävät jälkeenjääneitä, että olisi paha loukkaus kutsua munamieheksi. Tietenkin jos mies ei osaa yhdyssanoja niin voihan se saada pienestä munamiehestä vielä pienimunaisen miehenkin.

Yhteistyössä