En sitten voinut vastustaa kiusausta vaan tilasin ellokselta vauvanvaatteita

Mä tein tuota viis vuotta kunnes lapsettomuushoidot tuotti tulosta. ;)
Tytöllä oli puoli kuutiota alle 62cm vaatteita ja erittäin paljon tavaraa mille ei ollut mitään käyttöä. No, nyt on suurin osa myyty kun tarpeellista on tullut tilalle.

Mä kans tein tota jo kun haaveilin vauvasta... :)
Ihan söpöä oli sitten käyttää vauvallaan niitä haaveiluaikoina ostamiaan (en niitä paljoa siinä vaiheessa ostanut, vain muutaman söpön joita sit vauvankaipuussa sai hypistellä ja miettiä miten siellä vaatteen sisällä joskus toiv on vauva).

ymmärrän täysin!
No kutsukaa hulluksi jos haluatte, mutta on sitä tullut itsekkin leikiteltyä ajatuksella että ostelis jotain "varastoon" kun vauvakuume on kova, mutta ei ole realistisesti ajateltuna järkevää hankkia vielä kun on opinnot kesken. On sitä tyhmempiäkin juttuja mihin rahansa haaskata, katsokaa vaikka ostosteeveetä ja nähkää.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän täysin!;22830142:
No kutsukaa hulluksi jos haluatte, mutta on sitä tullut itsekkin leikiteltyä ajatuksella että ostelis jotain "varastoon" kun vauvakuume on kova, mutta ei ole realistisesti ajateltuna järkevää hankkia vielä kun on opinnot kesken. On sitä tyhmempiäkin juttuja mihin rahansa haaskata, katsokaa vaikka ostosteeveetä ja nähkää.
Älä muuta viserrä!

saahan sitä ostaa
Höppänä!:)

Minä ostin sentään dildon,jota en oo ees koskaan käyttäny..oli vaan pakko saada se:D
Kait mä nyt oon vähintäänki mielisairaalasta karannu majavaa jakeleva seksihullu..Näiden joidenkin (yleensä harmaiden ) täydellisten palstamammojen mielestä.

Yhteistyössä