en sitten vissiin alakaan kasvataa mahaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suruinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"suruinen"

Vieras
Viikko sitten tein ensimmäisen haalean plussan, siitä parin päivän välein vielä kaki lisää. Musta tuntui, että plussa olisi saanut vahvistua ennemmänkin, mutta oli se kuitenkin vielä toissapäivänä ihan selkeä plussa. Eilen sitten tein jonkun kaupan testin, joka antoi negan. Eilen oli vähän haalean vaaleanpunaista vuotoa, mutta niin oli esikoisen raskaudessakin yhtenä päivänvä. Mutta aamulla siteessä oli jo läntti punaisempaa verta, ja pönttöön sitten turi pari hyytymääkin. Pakko oli mennä tekemään törkykallis clear bluen digitaalinen, kun halusin tietää onko hcg:tä vai ei - tulosa "raskaana", testin mukaan hedelmöityksestä 1-2 viikkoa - todellisuudessa siitä on lähes kolme viikkoa.

Eli se siitä kai sitten :( Mun piti miehelle kertoa raskaudesta joululahjana... :(

Mutta mitäs hittoa, tästäkö mä sitten lähen vaan töihin iltavuoroon odottelemaan, että raskaus menee kesken!!!?

Tiedän, että hcg ei häviä heti, mutta olin siis aikonut testata joka tapauksessa, koska halusin nähdä muuttuuko se taso oikeaan suuntaan - eli nouseeko hcg. Ja ei se nyt lupaavalta näytä, jos taso on "1-2" viikko hedelmöityksestä, kun siitä on oikeasti 3 viikkoa. On mulla menkkamaisia jomotuksiakin, joten en kyllä enää uskalla uskoa raskauden jatkumiseen :(

Mulla on kaksivuotias esikoinen kotona, ja pitäs jaksaa viedä hoitoon. Mutta en kyllä ihan oikeasti haluaisi mennä töihin illaksi, kun henkisesti olo on jo aika surkea ja fyysinenkin olo voi tästä pahentua...

Älä vielä heitä kirvestä kaivoon,se hcg:n nousu on yksilöllistä ja digitesti sanoi mullekin aluksi ( tein ennen menkkojen alkua ) 1-2 vko:a.Ja sähän kirjoitit et hed. LÄHES 3 viikkoa,ei se testi kuitenkaan NIIN tarkka ole.Toivottavasti masu kasvaa ja paljon! :D

Älä nyt tuijota liikaa sitä testin viikkomäärää, se ei oo mikää 100% varma vaan suuntaa antava..
Äläkä muutenkaa heitä pyyhettä vielä kehään jossei vuotoa ole tullut enempää!Tee uus testi ens viikolla ja koita olla rauhassa..Tsemppiä ja toivottavasti pieni vielä matkassa olisi! :hug:

Älä nyt vielä käy suremaan. Vaikka on ollut vähän vuotoa (vaalenapunaista, joka voi olla mitä vaan) ja menkkamaista jomottelua niin ihan hyvin voit olla raskaana. Minulla oli ihan semmoiset kivut kuin menkat olisivat alkamassa vaikka olinkin raskaana.

Tein aamupissasta...
Vuoto ei siis enää aamulla ollut vaaleanpunaista limaa, vaan ihan oikean veren näköistä, minkä lisäksi tuli kaksi pientä tummaa hyytymää. Voin hyvin odotella, miten homma etenee, mutta mua pelotaa sekin, että mitä jos on kohdunulkoinen. Kun alkuviikosta tunsin enemmän jomottelua vasemmalla (mistä munasolukin ovulaatiossa irtosi), ja nytkin kuvittelen jomotuksen enemmän vasemmalle...

Yhteistyössä