En sitten saanut kelan rahoja!

ÄPADM
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mä käyn aina toimittamassa omat asiani siellä toimistossa eikä koskaan oo mitään ongelmia ollu. Onhan siinä vaiva jonotella mut eipä tarvii ootella kotiin lappuja "kun et ole toimittanu sitä ja sitä liitettä" :)
Näin minäkin toimin. Pyysin vielä itselleni kopiot antamistani papereista. Silti kelan kadottaessa heillä ei ole mitään vastuuta. Kaikki on asiakkaan omaa ongelmaa.
 
ja
Alkuperäinen kirjoittaja Tiuku:
Joo Kelaan kun toimittaa jonkun paperin niin kannattaa pyytää kopio kun vastaanottaja on merkinny paperin vastaanotetuks.
Eikä tämä edes riitä... kokemusta löytyy. Kirje tuli kotiin jossa ilmoitettiin, että en oo hakenut työttömyysrahaa. Kotoota kuitenkin löytyy kopio, jossa on Kelan saapumisleima ja virkailiijan puumerkit. Olen kuulema voinut itse tämän väärentää, kun heillä ei mikään paperi koskaan mihinkään häviä :eek:

Aikani kun siellä toimistossa "asioin" ja pomon pyysin paikalle niin paperit löyty ko. virkailijan pöytälaatikosta. Pitkään yrittivät syytä meikäläisen niskoille kaataa ettei rahoja tartte maksaa. Tästä nyt on kuitenkin aikaa vuosia, mutta kuitenkin.
 
äaDS
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiuku:
Joo Kelaan kun toimittaa jonkun paperin niin kannattaa pyytää kopio kun vastaanottaja on merkinny paperin vastaanotetuks.
Eikä tämä edes riitä... kokemusta löytyy. Kirje tuli kotiin jossa ilmoitettiin, että en oo hakenut työttömyysrahaa. Kotoota kuitenkin löytyy kopio, jossa on Kelan saapumisleima ja virkailiijan puumerkit. Olen kuulema voinut itse tämän väärentää, kun heillä ei mikään paperi koskaan mihinkään häviä :eek:

Aikani kun siellä toimistossa "asioin" ja pomon pyysin paikalle niin paperit löyty ko. virkailijan pöytälaatikosta. Pitkään yrittivät syytä meikäläisen niskoille kaataa ettei rahoja tartte maksaa. Tästä nyt on kuitenkin aikaa vuosia, mutta kuitenkin.
WOW, luulin jo, että olen ainut, jolla on ollut kelan ottama kopio ja se ei kelpaa kelalle. Mukava huomata, että muitakin löytyy.
 
miisu
Soitin kelaan jo kolmannen kerran samasta asiasta. Jokaisella puhelulla virkailija vastasi eri tavalla. Olin paperit toimittanut kyllä henkilökohtaisesti. Ihmettelen vain, koska tiedothan pitäis näkyä koneella samalla tavalla kaikille virkailijoille. Ja lopputulos oli kuitenkin ettei mitään puuttunut. Rahat kuitenkin myöhästyy viikkoja..
 

Yhteistyössä