:(
seksiä, kunnon kyytiä, jytinää, jyystöä, hellyyttä, dippausta, panoa, hoitoa, lempeä....jne...*huah*
Ja minäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mä saan
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:No älä välitä, en minäkään :hug:
ai pariviikkoa sitten saanut, mä oon saanut viimeksi joulukuun alkupuolellaAlkuperäinen kirjoittaja ap:ois tehny niiin mieli, ja miehellä ois ollut siihen mahdollisuus, mutta mielummin istuu yksi eri puolella kaupunkia ja on naimisissa tietokoneen kanssa...prkl... viimeks pari viikkoo sitten pantiin, silloin miehellä lerpahti eikä noussut enää, ottikohan ylpeydenpäälle?
normaalisti meillä seksiä ainakin 2 krt/vko... et tää tilanne on meille uus... ennen ei ole sanonut ei "tarjoukselle", mut ton lerpahduksen jälkeen...Alkuperäinen kirjoittaja kivat sulle:ai pariviikkoa sitten saanut, mä oon saanut viimeksi joulukuun alkupuolellaAlkuperäinen kirjoittaja ap:ois tehny niiin mieli, ja miehellä ois ollut siihen mahdollisuus, mutta mielummin istuu yksi eri puolella kaupunkia ja on naimisissa tietokoneen kanssa...prkl... viimeks pari viikkoo sitten pantiin, silloin miehellä lerpahti eikä noussut enää, ottikohan ylpeydenpäälle?
mulla ei oo hoidetaan hommat yhdessäAlkuperäinen kirjoittaja miami vice:Vaimolla menkat en saa minäkään. =)
Olettehan puhuneet asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja ap:normaalisti meillä seksiä ainakin 2 krt/vko... et tää tilanne on meille uus... ennen ei ole sanonut ei "tarjoukselle", mut ton lerpahduksen jälkeen...Alkuperäinen kirjoittaja kivat sulle:ai pariviikkoa sitten saanut, mä oon saanut viimeksi joulukuun alkupuolellaAlkuperäinen kirjoittaja ap:ois tehny niiin mieli, ja miehellä ois ollut siihen mahdollisuus, mutta mielummin istuu yksi eri puolella kaupunkia ja on naimisissa tietokoneen kanssa...prkl... viimeks pari viikkoo sitten pantiin, silloin miehellä lerpahti eikä noussut enää, ottikohan ylpeydenpäälle?
No mites ne menkat sen estää? Ei meillä estä ainakaan...onneks!Alkuperäinen kirjoittaja miami vice:Vaimolla menkat en saa minäkään. =)
eihän toi oo mikään esteAlkuperäinen kirjoittaja miami vice:Vaimolla menkat en saa minäkään. =)
Mitä ne menkat siihen vaikuttaa? Ei ole ainakaan mulla ikinä vaikuttanut.Alkuperäinen kirjoittaja miami vice:Vaimolla menkat en saa minäkään. =)
peesi, paitsi etten halua saada.Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:No älä välitä, en minäkään :hug: