En sitten päässyt autokoulun teoriakokeesta läpi :( 2 virhettä liikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin no opetuslupalaisen täytyy liikenteessä osata säännöt ihan yhtä hyvin kuin muidenkin, eli treeniä ja kovasti! Ne kysymykset ei kuitenkaan ole kovin vaikeita, kyl se pitäis suorittaa ihan tosta vaan jos liikenteeseen meinaa. Tsemppiä harjoituksiin!

Ja kyl niit virheitä tulee niilleki tunneilla käyneille. Jo se itse tilanne voi saada pasmat sekasin.Muistan kuinka olin aivan paniikissa teoriakokeessa, läpäsin silti onneksi. Ja ap, varmasti menee läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Huomattavasti parempi kerrata kuin lähteä vajain tiedoin arpomaan liikenteeseen.

Joopa, peesaan tätä.

Tuolla liikenteessä kun pelottaa useammankin kerran muutaman kilometrin matkalla oman ja jalankulkijoidenkin hengen puolesta, kun puolet ei osaa näemmä liikennesääntöjä... :whistle:

No mä triplasin teoriakokeen ja tuplasin inssin. *nolo*

Ei musta kyllä vielä mitään huippukuskia ole tullut, vaikka kortti on ollu jo yli 10 vuotta. En tykkää autolla ajelusta, ajan vain tuttuja reittejä kaupungissa ja sen lisäksi maantieajot. Inhoan ajamista esim. pääkaupunkiseudulla, Helsingin keskustaan mua ei sais kirveelläkään.

mä pääsin kyllä kirjalliset täpärästi maximi virhemäärällä olikohan se 3

ekassa inssissä tuli yks ainut moka ( menin liian lähellä tien reunaa) enkä päässyt
tokalla kerralla olin enemmän paniikissa jätin 3 kertaa vilkuttamatta ja kerran menin väärälle kaistalle piti mennä lähemmälle ja mä menin heti kauimmaiselle mutta pääsin läpi..jota kyllä ihmettelin..

Miten voi olla pääsemättä läpi? En ymmärrä. Yksi reputtaminen nyt vielä menee, mutta jos takallakaan ei pääse, on jo jotain vialla. Kaveri läpäisi neljännellä:D En ollut ihan heti lähdössä kyytiin.

Alkuperäinen kirjoittaja :

ekassa inssissä tuli yks ainut moka ( menin liian lähellä tien reunaa) enkä päässyt
tokalla kerralla olin enemmän paniikissa jätin 3 kertaa vilkuttamatta ja kerran menin väärälle kaistalle piti mennä lähemmälle ja mä menin heti kauimmaiselle mutta pääsin läpi..jota kyllä ihmettelin..

Mikäs hemmetin sunnuntai inssi sulla on ollu?! Noin huolimatonta nuorta(?) kuljettajaa ei sais kyllä liikenteeseen päästää. Anteeks vaan, ei mitenkään henkilökohtasta, mut vilkuttaminenkin on aika tärkee osa sujuvaa liikenteessä liikkumista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
inssinkin uusiminen maksaa ihan sikana, 50e autokoululle auton käytöstä ja se 33 tms euroa katsastusasemalle... kalliiksi tulee ellen pääse sitäkään kerrasta läpi

Äläs nyt, mä jouduin ottamaan lisätunteja autokoululla hylsyjen vuoksi. Ei mitään ihan halpoja nekään.

Alkuperäinen kirjoittaja Ohhoh:
Alkuperäinen kirjoittaja :

Mikäs hemmetin sunnuntai inssi sulla on ollu?! Noin huolimatonta nuorta(?) kuljettajaa ei sais kyllä liikenteeseen päästää. Anteeks vaan, ei mitenkään henkilökohtasta, mut vilkuttaminenkin on aika tärkee osa sujuvaa liikenteessä liikkumista.

sepä se varmaan =) mutta mä olin ihan lukossa ja pälätin kyllä ääneen koko aika kaiken ja selostin..eli totesin kyllä koko ajan että eikä unohdin vilkun tai apua nyt ois kuulunut vilkuttaa..
jotenkin se eka inssi meni suht hyvin mutta tokassa panikoin niin että hyvä että hengissä oon =)

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
ihan hyvin kyllä opetuslupalaiselle joka ei ole ikinä käynyt kunnon teoriatunneilla.

Harmittaa kyllä kovasti, vähän treeniä vielä niin läpi menee

Itsekin opetuslupalaisena tunaroin teoriakokeessa vuonna 2001 ja oli samaten kaksi virhettä liikaa. Osa virheistä oli ihan selviä ja ilman panikointia olisi virheet huomanneet. Ei siihen aikaan pystynyt missään etukäteen harjoittelemaan noita tilanteita koneen äärellä ellei ollut autokoulussa. Mutta seuraavalla kerralla koe menikin sitten helposti läpi, kun oli jo kerran aiemmin saanut kokeilla sitä "jännittävää" koetilannetta. Eli paljon tsemppiä seuraavaan kertaan, uskon että sen läpäiset vaivatta. :)

Yhteistyössä