En saanut tulla sisään

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin koko viikon leikitellyt ajatuksella, miten viikonloppuna saisin työntyä märkään pimpsaasi. Olin kuvitellut, miten pyörittäisin kieltä ympäri ihanan isoja nännejäsi. Olin halunnut runkata jo monta kertaa ajatukselle, mutta halusin säästää kaikki haluni sinun kanssa vietettävään hetkeen.
 
vierailija
Saavuit illansuussa ja toit mukanasi pasta-ainekset. Minulta löytyi kaapista pullo valkoviiniä, jonka laitoin jäähtymään.
Aloitimme yhdessä kokkailun ja ahtaassa keittiössä tulin aina välillä kiinni sinuun takaapäin. Vastasit tähän notkistamalla hieman selkääsi ja hieromalla mehevää persettäsi jäykistyvää penistäni vasten. Siirsin käteni rinnoillesi ja voihkaisit äänekkäästi. Kuiskasin korvaasi "tehdään ensin ruoka valmiiksi". Nyökkäsit ja irrottauduit minusta.
 
vierailija
Syömisen jälkeen laitoin saunan lämpiämään. Sitä odotellessa joimme ruoalta jääneen lopun viinin sohvalla istuen ja annoimme huuliemme ja kieliemme leikkiä keskenään. "Olet hyvä suutelija, tulen tästä aivan märäksi" sanoit. Aloitin riisua sinua saunaa varten. Kun pakarasi paljastuivat, en voinut vastuustaa, vaan annoin niille reippaan läimäytyksen. Nairahdit ja katsoit minua kysyvästi
 
vierailija
Pesimme toisemme huolellisesti vaahtoavan saippuan, pesulapun ja lämpimän veden avulla. Tunsin miten keho rentoutui lämmössä ja penis heilui puolijäykkänä kun annoit sille kiitettävästi huomiota. Saunan lauteilla asetuit pitkällesi pyyherulla tyynynä ja jalat minun sylissäni. Hieroin kevyesti jalkojasi ja huomasin että levitit hieman jalkojasi. Pimpsa oli nyt hyvin esillä, ja en voinut olla ihailematta sitä. "Katso vaan" sanoit, ja aloit hitaasti kuljettaa käsiäsi pitkin kehoasi. Sauna alkoi olla jo liian kuuma, ja nostin löylykauhalla viileää vettä sinun päällesi. Reagoit värähtämällä, kun viileä vesi koski nännejäsi, valui siitä alaspäin ja katosi lopulta häpykarvoitukseen
 
vierailija
Päädyimme saunasta vilvoittelemaan makuuhuoneeseen. Olimme molemmat jo täysin valmiita, ja asetuit selällesi jalat levällään. Nojasin käsiini ja katsoin sinua silmiin. Sanoit: "et saa tulla sisälle. Ovuloin ja siksi olen niin kiimainen". Penikseni oli juuri kulkeutumassa sisääsi, mutta ohjasin sen hieman pettyneenä vatsaa kohti. Puristit minua pakaroistani itseäsi vasten ja penis liukui pitkin häpyhuulia ja klitorista. Katsoin alas, ja näin miten rintasi heiluivat liikkeen tahdissa. Liuin hieman alemmas ja otin kivikovan nännisi huulten väliin. Siirsit kätesi pakaroitteni päältä takaraivolleni ja pörrötit tukka samalla kun painoit pääni tiukemmin kiinni rintaasi.
 
vierailija
Ohjasit päätäni alemmas ja annoin samalla kielini liukua pitkin vatsaasi. Toinen käteni oli jo löytänyt pimpsasi luo ja työnsin varovasti kaksi sormea sisääsi. Tunsin että olit valuvan märkä. Liikutin sormiani pienellä liikkeellä samalla kun ohjasit pääni ja kieleni kohti klitorista. Aluksi annoin kielen vain levätä nuppusi päällä ja tunsin, miten yritit käsilläsi liikuttaa päätäni. Lopulta annoin periksi, ja aloin liikuttaa kieltä samaan tahtiin kun sormeni liikkuivat sisällesi. Tätä ei kestänyt kauaa, kun tunsin sormiesi jännittyvän takaraivollani ja pimpsan sykkivän sormieni ympärillä. Tunsin miten värisit ja jätin kielen paikoilleen, mutta tiukasti kiinni sinussa.
 
vierailija
"Haluan tulla sun sisään" ehdotin, mutta muistutit herkästä kierron vaiheesta. En yleensä pidä kondomeista, mutta ehdotit, että voisit laittaa sen paikalle ja tarkistaa, että on kondomi on varmasti oikein paikoillaan.

Nousin hajareisin rintasi päälle ja annoin sinulle kommandopaketin. Katsoit läheltä äärimmäisen jäykkää penistäni ja kehuit terskan olevan kauniin punainen. Otit terskan huuliesi väliin ja annoit kielesi kulkea pitkin terskan pintaa. Samaan aikaan toinen kätesi hyväili kiveksiä ja toinen puristi vartta. Liikutit huulillasi esinahkaa terskan paksuimman kohdan yli edestakaisin. Tunsin, että valuin suuhusi, mutta se ei tuntunut häiritsevän sinua. Avasit kommandonpaketin ja aloit rullata sitä pitkin vartta. Yllätyksekseni otit vuelä lateksin peittämän peniksen suuhusi ja imit sitä voimakkaasti. "Nyt se on hyvin paikoillaan" sanoit ja käännyit ympäri. Jäit kontilleen sängyn laidalle ja mehevä perse oli houkuttelevana esillä. Laitoit selkää hieman kaarelle ja pimpsa oli suoraan tarjolla juuri oikealla korkeudella. Tartuin lantioistasi kiinni ja työnsin peniksen sisällesi. Vastasit työntöihini ja muutaman työnnön jälkeen tunsin miten sperma oli lähtemässä liikkeelle. Lopetin työnnöt ja annoin sperman pulputa kondomin sisään.
 

Yhteistyössä