En saanut lahjaa mieheltäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pettynyt vaimo

Vieras
Viimevuonna osti useammankin, vaikka olimme eroamassa ja hänellä oli jo uusi nainenkin, jolle osti myös lahjoja. Osti satasen lahjan naiselle ja lainas multa rahaa satasen uudenvuoden paukkuihin.

Nyt tänävuonna ei kuulemma ollut rahaa ostaa mulle lahjaa, mut paukkuja pitäis silti saada.

Mä olen yrittänyt unohtaa meidän harkinta-ajan mokat ja yrittänyt ymmärtää miestäni, kun otti sen uuden, mun ensin jätettyä hänet toisen takia ja muistakin syistä, mutta tuntuu etten silti pysty. Ostin miehelle yllätyksenä 50€ arvosta lahjoja eikä hän ostanu mulle mitään, vaikka on eka joulu yhteen paluumme jälkeen.

Oli kovin pahoillaan, kun ei ollut mulle ostanut, joten sanoin et paras joululahja on, että tuli takasin meidän luo. Oikeesti olen todella katkera ja mietin miten kostan tämän. Kyllä vaan uudelle vosulle hommattiin kalliita lahjoja, vaikka lainarahoilla, mut mulle voi vapaasti selitellä. Varsinkin, kun mies väittää ettei vosu hälle mitään merkinnyt, kunhan leikki vaan.

[QUOTE="vieras";27753917]uus tyttöystävä tuli liian kalliiks ja otti sut takas...kohtalos on maksaa.[/QUOTE]

mies kuitenki mua takas kinutessaan osti monen sadan euron sormuksen. Ja jo sillon, kun ennen meidän lapsia mua vokotteli osteli tuhansien edestä lahjoja. Tää uus tyttöystävä oli halpa. (Monessakin mielessä)

Miehellä on ollu tapana ostella pitkin vuotta lahjoja joten nytkun on vieläpä joulu eikä mitään. Ni ihmettelen ja petyn.

sain eukolta lahjaks sytkärin,mut jos joku nyt sen haluu niin voin luopua siitä jos paremman joulumielen saa...onhan se romanttinen..i loveu-tekstillä 20v. yhdessäolon jälkeen.

Olen miettinyt, kuinka kiittämätön olen. Mies kuitenkin tehnyt kaikki jouluruuat ja yleensä ostelee yllätyslahjojakin. Jotenki vaa tuli noi vuoden takaset jutut mieleen ni alko ärsyttää.

Yhteistyössä