En saanut kesätöitä.... AAARGHH...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pehmix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pehmix

Aktiivinen jäsen
01.06.2007
3 512
2
36
Joo, kiva, taisipa tulla köyhä kesä.

Olen hakenut siis useampaan paikkaan, muista tullut vastaukset jo ajat sitten, mutta tähän työpaikkaan luotin, että pääsen. Olinhan ollut samassa paikassa töissä jo jokunen vuosi sitten, ennen kotiäitiyttä, minulla on hyvä tausta tuota työtä ajatellen, tosin ei virallista alan koulutusta. Olin tehnyt kaikkeni, soittanut työpaikalle, ottanut asioista selvää, tehnyt hyvän hakemuksen.

Työpaikkaan hakuaika loppui vasta viime kuun lopussa, ja olen odottanut haastattelukutsua kuin tulisilla hiilillä. Tänään sain sähköpostia: Valitettavasti valintamme ei kohdistunut teihin, saimme 2012 hakemusta.

:o :o 2000 hakemusta! Ei ihme etten päässyt, siellä varmaan monta jolla on ollut ammattia ja tietoa ja muuta. Mutta silti. Miten ihmeessä kesä eletään, onneksi miehellä sentään on töitä. Kyllä mä jo hampurilaisketjuunkin laitoin hakemuksen, jos edes jotain saisi. Toivottomalta kyllä tuntuu, kun tuohon niin varman oloiseen paikkaankaan ei tärpännyt.

(Onneksi sentään veronpalautuksia tuli aika paljon, mutta eipä niillä vielä kesällä juhlita...)

Mun ei ole mahdollista tehdä töitä kesällä muuta kuin kesäkuussa ja muutamana päivänä heinäkuussa. Sitten on leikkaus ja joudun sairaslomalle. :| Kun saisi enemmän töitä kesäkuulle kuin vain osa-aikaista työtä, että saisin paremman sairaspäivärahan.

Kiitos vinkeistä. :flower:

Laitoshuoltajaksi voisin yrittää hakea, jos soittelisi suoraan sairaalalle kun kesätöiden hakuaika on sieltäkin jo loppunut. Samoin lehdenjakotyötä voisin harkita, kuntokin kohoaisi samalla.

Puhelinmyyntiin suhtaudun varauksella, useimmissa kun on provisiopalkka, ja en koe itseäni niin hyväksi puhujaksi että palkoille pääsisin. Siinä täytyy olla tietynlainen luonne että pärjää.

Strippariksi... Ei ehkä näillä makkaroilla... Mitä blokkari tekee? En ole baareissa ikinä kulkenut, joten en ihan rehellisesti tiedä...

Scarlett, mä ehkä voisin saada sairasloman jatkumaan vielä kesällekin, mulle se olisi taivaan lahja että saisi edes sen minimisairauspäivärahan. Parempi sekin kuin nollilla koko kesä. Mut :hug: ja pikaista paranemista etukäteen!

Yhteistyössä