En saanut isänpäivälahjaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamahemuli:
Teepä Ap sillai et nyt jouluna ja ensi äitienpäivänä ikäänkuin 'unohdat' ostaa vaimokkeellesi lahjan. Ostat lapsille ja vaikkapa anopillekin mut vaimolle et mitään. Katsot sit ilmeet.

Olisikohan nyt rakentavampaa "kostamisen" sijasta ottaa asia ihan aikuismaisesti puheeksi?

Mitä puhumista tuossa on? Kun ei ostanut niin asiahan on ihan selvä. Ei halunnut ostaa mitään. Kyllä minä olen tämän ymmärtänyt ja eletään nyt sen mukaan ettei enää osteta toisille mitään.

sun ikä? 5v? ei kukaan voi olla noin lapsellinen!! :o

Mitä sun mielestä sitten pitäisi tehdä?

sano suoraan vaimolles että tuntui pahalta kun unohdettiin! (ja jos haluat kiertää veistä haavassa, sano että olis ees tehnyt lasten kanssa kortin, se olisi ollut maailman paras lahja..) ja puhukaa tuosta itsekkyyshommasta.
ihan turhaa tuommoinen mökötetään-sitten-tahoillamme-juttu., se yleensä vaan aiheuttaa lisää ongelmia.
HYVÄÄ MYÖHÄSTYNYTTÄ ISÄNPÄIVÄÄ! =)
muoks. siis tarkoitin tuolla itsekkyyshommalla, niitä vaimosi tärkeitä juttuja, sano että jotkut asiat on myös sulle tärkeitä. ja samalla sopikaa jatkosta, että muistatteko toisianne juhlapyhinä.

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
se meinaa sitä ettei sunkaan tarvitse muistaa lastesi äitiä ensi keväänä :kieh:

meillä meni niin et mua ei muistettu keväällä niin en mäkään muistanu sit eilen :kieh:

:o ihanko oikeesti teillä tehdään näin?

Samaa ihmettelen.

Että ostatteko lahjoja lähinnä vastalahjojen toivossa? Joululahjoja vain niille, jotka ostaa teillekin? Synttärilahja vain niille lapsen kavereille, jotka toivat omalle lapselle lahja?

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Se meinaa sitä, ettet sä oikeasti olekaan vaimos isä, kuten luulit :(

No joo, mutta moniko pieni lapsi osaa ihan oikeesti sen lahjan ostaa ilman äiteen apua

Ja moniko aikuinen mies oikeasti alkaa ruikuttamaan jonkun lahjan perään, koska lapsi on vielä niin pieni, ettei osaa sitä hankkia?

Varmaan samalla tavalla kuin aikuiset naisetkin, jotka itseään äidiksi kutsuvat.... Ainakin tällä palstalla asia huomattu joka kevät :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Se meinaa sitä, ettet sä oikeasti olekaan vaimos isä, kuten luulit :(

No joo, mutta moniko pieni lapsi osaa ihan oikeesti sen lahjan ostaa ilman äiteen apua

Ja moniko aikuinen mies oikeasti alkaa ruikuttamaan jonkun lahjan perään, koska lapsi on vielä niin pieni, ettei osaa sitä hankkia?

Varmaan samalla tavalla kuin aikuiset naisetkin, jotka itseään äidiksi kutsuvat.... Ainakin tällä palstalla asia huomattu joka kevät :laugh:

peesi :D Äidit ne pahimpia ruikuttajia on.

Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
sano suoraan vaimolles että tuntui pahalta kun unohdettiin! (ja jos haluat kiertää veistä haavassa, sano että olis ees tehnyt lasten kanssa kortin, se olisi ollut maailman paras lahja..) ja puhukaa tuosta itsekkyyshommasta.
ihan turhaa tuommoinen mökötetään-sitten-tahoillamme-juttu., se yleensä vaan aiheuttaa lisää ongelmia.
HYVÄÄ MYÖHÄSTYNYTTÄ ISÄNPÄIVÄÄ! =)
muoks. siis tarkoitin tuolla itsekkyyshommalla, niitä vaimosi tärkeitä juttuja, sano että jotkut asiat on myös sulle tärkeitä. ja samalla sopikaa jatkosta, että muistatteko toisianne juhlapyhinä.

Minä olen tästä niin totaalisen eri mieltä. Minusta isän/äitienpäivänä muistaminen on sen sortin asia, ettei siitä tarvitse asiakseen sanoa tai painottaa. Kysehän ei ole lahjasta. Ap:han kirjoitti, että kyse ei ole lahjasta vaan muistamisesta. Minusta on superhävytöntä ettei isänpäivänä muisteta ollenkaan. JOS ihminen on niin dorka ettei osaa hahmottaa, et isänpäivänä kokonaan muistamatta jättäminen saattaisi toista loukata, niin turha vaivautua.

Meillä viime äitienpäivänä ei mua muistettu ja nyt sunnuntaina isi sai neidiltä tarhassa tekemänsä tyynyliinan ja kortin.
No,isipä olisi halunnut ulos syömään ja vielä minulta lahjan,kun onhan sentää isänpäivä.
Minäpä kysiyn että miten sun isänpäiväs on pyhempi kuin mun äitienpv?Käskin muistella viime äitienpv.
No,ainakin kolahti.Musta kieltämättä tuntui hyvältä maksaa samalla mitalla takas, vaikkein ehkä niin aikuismaista ollutkaan.
Toivon mukaan laittoi isin myös ajattelemaan omaa napaansa pidemmälle!!!

Yhteistyössä